کد خبر: ۲۴۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 17 June 2016
عدل هاشمی را که حقیقتا باید پدیده ای در انتخابات و پس از آن به شمار آورد در این مدت پس از 7 اسفند نشان داد که برای تغییر در وضعیت نابسامان توسعه استان برنامه هایی دارد . آنگونه که عملکرد وی تاکنون نشان می دهد ، جدیت و پیگیر بودن وی، در خصوص قول هایی که داده است ،می باشد. هر چند برای قضاوت عملکرد وی هنوز زود است اما شروع خوب و گزارشاتی که از کارها و پیگیری های خود می دهد امید بخش است.
عدل هاشمی هم خود قول داده است که بطور مرتب نتیجه کارهای انجام شده را مرتبا به مردم گزارش دهد و هم اعلام کرده است که مجریان و مسئولان باید مرتبا گزارش کار از پروژه های خود به وی و ناظران بدهند و هم قول داده است که به شدت بر کار مسئولان نظارت خواهد کرد.اولین گزارش رسمی عدل هاشمی در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا بصورت زنده پخش شد تا نشان از خوش قولی وی باشد.
هر چند آقای هاشمی نشان داده است که عمل گراست اما باید به این نکته هم توجه داشته باشد که در دید کامل و سوژه ای مناسب برای نقد اصحاب رسانه می باشد.
اهم صحبت های عدل هاشمی با شبکه ی استانی دنا:
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سردارهاشمی پور در برنامه زنده نگاه روز شبکه استانی دنا گفت: برای تحول اقتصادی و توسعه امده ام.
هاشمی پور ضمن قدردانی از مسئولان و دیگر نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درحوزه کهگیلویه در جواب مجری گفت:اولویت اولم در کهگیلویه بزرگ راهسازی است و تا این شهرستان از بن بست خارج نشود ، هیچگونه پیشرفتی نمی کند.
وی افزود:درهمین مدت کم فنداسیون وعده های داده شده در زمان انتخابات راپی ریزی کرده ام .
هاشمی پور افزود:جاده پاتاوه - دهدشت که در کشور به نام شهرضا - بهبهان مشهور است ، مجددا عملیاتی شده است و دیگر توقفی نخواهد داشت.
وی گفت :با بهره برداری از این جاده ضمن اشتغال زایی گسترده , مسیر250کیلومترکوتاه تر خواهد شد و اکثر رفت و امد مسیر جنوب به مرکز کشور از این مسیر انجام خواهد شد.

وی استفاده از امکانات دولتی را فقط یک راه ذکر کرد و تاکید کرد سایر اهرم ها چون امکانات شرکت ها و بنیادها باید مد نظر قرار گیرند.
هاشمی پوربااشاره به سیمان سپو گفت:90میلیون یورو فاینانس شده است.
نماینده کهگیلویه بزرگ باانتقادازپیچ وخم اداری گفتند بامهلت 6ماهه به سرمایه گذار درتیرماه پروژه سیمان سپو اجرایی میشود.
هاشمی پور افزود:پتروشیمی دهدشت ازاولویت هاست و4پتروشیمی اهمیت زیادی دارد که پتروشیمی بیدبلندوپتروشیمی گچساران ودهدشت زیرمجموعه هم هستند. وی گفت:
هم اکنون این طرح هم ازطریق فاینانس وهم توسعه ملی مذاکره شده واب رسانی به این پروژه شروع شده است.
وی به اشتیاق40کشوربرای سرمایه گذاری دراین پروژه گفتند انصافامدیرعامل پتروشیمی جناب اقای سپهری فردی پرتلاش ودلسوزهستند.
جوانان وفارغ التحصیلان مطمئن باشندکه این پروژه اجرایی وبه سرانجام می رسد.
مجری برنامه در خصوص معدن فسفات چرام سئوال داشت که هاشمی پورگفت :باید عدالت برای هر چهار شهرستان رعایت شود.
هاشمی گفت:سرمایه گذاری که سالهااین پروژه را معطل نموده حذف شد و با سازمان اقتصادی کوثر که خود قبلا کار های مقدماتی این پروژه را انجام داده بود ،با سماجت رایزنی گردید و این معدن ظرف مدت 6 ماه به بهره برداری میرسد.
وی گفت:با بهره برداری از طرح فسفات چرام،400الی 500 نفر اشتغال زایی خو اهد داشت که نشان دهنده ی اهمیت این پروژه است.
هاشمی پورگفت:معدن نیترات دیشموک از مرغوبترین معادن دنیاست و وزارت دفاع مشتری پر و پا قرص این معدن است.
هاشمی در خصوص معدن نیترات دیشموک بیان کرد:در دنیا سه معدن نیترات وجود دارد ،یکی در آمریکا،یکی در شیلی و یکی هم در دیشموک در ایران که مشتری اصلی و پرو پا قرص آن وزارت دفاع است.
هاشمی پور با توجه به سنگینی پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا،گفت:گازرسانی به دیشموک و چاروسا با 5 اکیپ اجرایی می شود چرا که اگر قرار باشد به همین صورت معمولی کار پیش برود تا 20 سال دیگر هم به بهره برداری نمی رسد.
وی به ابرسانی به لیکک نیز اشاره کردند و ضمن قدردانی از حجت الاسلام بزرگواری گفتند اب لیکک ابی ناسالم است و از طریق سد کوثر با خریداری لوله از اصفهان ،جوشکاری و اجرایی ان بعد از عید سعید فطر با حضور معاون وزیر انجام خواهد شد.
هاشمی در این خصوص گفت من خود پیمانکار انتقال آب این سد بوده ام و می دانم که پروژه انتقال آب به لیکک از کجای مسیر باید شروع شود و چگونه به سرانجام برسد.
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ی بزرگ در خصوص جاده لنده به تراب گفت: خارج کردن لنده از بن بست شدنی است و این پروژه اجرایی می شود اما در خصوص جاده ممبی با توجه به اینکه فعلا مقدور نیست قولی نمی دهم.
هاشمی پور به دیگر طرح ها چون اب اشامیدنی دهدشت و سوق و راههای ارتباطی نیز اشاره نمودند و گفت:این طرح ها نیز یکی پس از دیگری اجرایی خواهدشد.
نماینده مردم درمجلس به حضور هر سه نماینده استان درکمیسیون های مهم اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به استان کمک نماییم.
وی در خصوص عضویت خود در کمیسیون انرژی گفت: این کمیسیون از مهمترین کمیسیون های مجلس است و با توجه به اینکه بیش از 100 حلقه چاه در منطقه بهمئی وجود دارد و همچنین سابقه کاری ، حق من بود که عضو این کمیسیون بشوم که الحمدالله اینگونه هم شد.
هاشمی در خصوص نمایندگان استان و کمیسیون های آن ها گفت: ظرف هفته ی آینده جایگاه نمایندگان استان در کمیسیون ها هم مشخص می شود.
هاشمی پور در پایان ازصبوری مردم تشکرکرد و از آنها خواست که به وی فرصت بدهند ابتدا کارهای عام المنفعه و پروژه های مهم را پیگیری کند و همچنین از مسئولان خواست که تلاش بیشتری بنمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار