کد خبر: ۲۴۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 16 June 2016


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: هشت بنای غیرمجاز طی ماه جاری در منطقه 10 با حضور عوامل کنترل و نظارت و خدمات شهر منطقه تخریب و رفع آثار شد.

عباس کمالی روستا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این بناهای غیرمجاز در منطقه 10 با حضور عوامل کنترل و نظارت و خدمات شهر منطقه تخریب و رفع آثار شد چهارمورد آن احداث بنا غیرمجاز بدون اخذ پروانه ساختمانی در سپیدشت،رزکان نو شهرک ارم (تجاری )و دو مورد آن با توجه به شروع بکار مالک طی دو مرحله رفع آثار شد.

وی گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به شدت برخورد و با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.

کمالی روستا اظهار کرد: شهروندان می توانند قبل از خرید املاک قولنامه ای ضمن مراجعه به اداره شهرسازی شهرداری محل سکونت خود علاوه بر آگاهی از قوانین و حقوق شهروندی،خرید املاک را با اطمینان انجام دهند.

این مسئول گفت: پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های قولنامه ای در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی روستا با اشاره به موقعیت جغرافیائی و تراکم جمعیتی منطقه 10 شهرداری کرج اظهار داشت: این منطقه از جمله مناطق مهاجرپذیر با قومیت های مختلف است که این موضوع منطقه را تبدیل به یکی از مناطق پرساخت وساز کرده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری کرج اذعان داشت: در گذشته افرادی سودجو در این منطقه مبادرت به تفکیک غیرقانونی و فروش زمین در قطعات کوچک کرده اند و این درحالیست که این قطعه زمینها درحال حاضر مطابق با ضوابط شهر سازی و طرح تفصیلی شرایط اخذ پروانه ساختمانی را ندارند.

وی بروز این مسئله را عامل مهمی برای ساخت و سازهای غیر مجاز ذکر و عنوان کرد: مالکانی که در این زمینها شروع به ساخت و ساز غیرمجاز و غیراصولی می کنند در مواجه با عوامل کنترل نظارت شهرداری برخورد می کنند.

وی از نظارت جدی بر ساخت و سازهای منطقه خبر داد و تاکید کرد: این مورد با جدیت از سوی مسئولان ذیربط پیگیری می شود و به محض مشاهده نیز طبق قانون برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار