پایان خرداد ماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی مشاغل
مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان 31 خرداد ماه مهلت دارند نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.
کد خبر: ۲۴۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 14 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،رسول رسولی، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: سقف استفاده از معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی در سال 1394، مبلغ 138 میلیون ریال است که اصناف و صاحبان مشاغل در صورت تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر از این معافیت بهره مند می شوند.

رسولی افزود: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌ مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.irدر دسترس اصناف و صاحبان مشاغل قرار دارد و مودیان محترم مالیاتی می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه اقدام نمایند و یا از طریق کافی نت های مجاز، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ادارات پست نیز اظهارنامه خود را تسلیم نمایند.

وی با بیان اینکه از 29 تا 31 خرداد ماه ساعات فعالیت اداره کل امور مالیاتی استان افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: در سه روز آخر خرداد ماه، کارکنان اداره کل امور مالیاتی در سطح استان به صورت یکسره تا زمان افطار برای ارایه خدمات و راهنمایی مودیان فعالیت خواهند کرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان در پایان گفت: تسلیم اظهارنامه یک وظیفه ملی و شهروندی است و امیدواریم مودیان محترم مالیاتی با تسلیم آن تا پایان خرداد ماه سال جاری، دولت را در رسیدن به اهداف خود یاری نموده و همکاری لازم را با نظام مالیاتی مبذول نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار