تابناک کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل کمیته امداد استان:با وجود 18 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق محروم می طلبد که درخصوص توجه به این مناطق در عرصه های عمرانی، درمانی، آموزشی و غیره از ظرفیت و پتانسیل های مادی و معنوی و امکانات و نیروهای سپاه و بسیج بهره مند شد.
کد خبر: ۲۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 13 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فرید محبی در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان، کمیته امداد و سپاه را جزء دستگاههای بیت ولایت دانست و گفت: کمیته امداد خود را مکلف می داند در برنامه هایی که سپاه دارد انجام وظیفه کند و در حوزه مسائل فرهنگی، اعتقادی و سازندگی می تواند گامهای موثری بردارد و بالعکس از ظرفیت های آموزشی سپاه بهره ببرد.
وی نگاه ویژه به بسیج و فعالیتهای آن در کمیته امداد را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: شرایطی را ایجاد کردیم که پایگاه مقاومت این نهاد در همه ابعاد ورود پیدا کند و برنامه های این پایگاه را در حوزه های جذب مشارکت ها، بهداشت و درمان و توانمندسازی و تمام فعالیت های فراگیر گسترده تر کنیم.
محبی ضمن اشاره به وجود 18 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق با ضرایب محرومیت 6، 7 و 8، افزود: کمیته امداد توجه خاصی به این مناطق دارد و می طلبد که درخصوص توجه به این مناطق در عرصه های عمرانی، درمانی، آموزشی و غیره از ظرفیت و پتانسیل های مادی و معنوی و امکانات و نیروهای سپاه و بسیج بهره مند شد.
وی با بیان اینکه سه هزار و 400 یتیم نیازمند کمک هستند، بیان کرد: در این راستا مجموعه سپاه می تواند کمک زیادی کرده و از ظرفیت بسیج ادارات در این خصوص استفاده شود.
محبی بر تعامل گسترده و همکاری بی شائبه در پیشبرد اهداف این نهاد مقدس در راستای خدمت به محرومان تاکید کردو گفت: مایل هستیم تفاهم نامه ای در بستر آموزشی، فرهنگی و تربیت به امضا برسد تا در خصوص ساخت مسکن، بیمارستان صحرایی و طرح های خود اشتغالی با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج جامعه پزشکی و سایر بخش های دانش آموزی و دانشجویی اقدامات موثری برای نیازمندان ارائه دهیم.
تعامل کمیته امداد و سپاه برای کمک به محرومین
در این دیدار فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه سپاه خود را متعلق به همه کسانی می داند که دغدغه حفظ نظام و انقلاب را دارند، گفت: باید با کمک همدیگر کاری میدانی انجام دهیم که منجر به ایجاد رضایت در خانواده ها شده و توانبخشی و توانمندی صورت گیرد.
سردار یدالله بوعلی سطح کار در کمیته امداد و سپاه را گسترده و متنوع برشمرد و اظهار کرد: در عرصه بسیج و با روحیه انقلابی و بسیجی و با کمک حوزه های مختلف که تحت نظارت سپاه هستند، می توان کارهای بزرگی انجام داد.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما بسیجیان هستند که در بعضی موارد تحت حمایت هستند،افزود: می توان برای افراد نیازمند که شاید باشند، در بحث تسهیلات و ایجاد اشتغال و تولیدات می توانیم همکاری و مشارکت کنیم.
سردار بوعلی با اشاره به ظرفیت خوب استان در کشاورزی، بیان کرد: با ارائه تسهیلات می توان درآمد خوبی دراین زمینه کسب کرد.
وی به درآمد کشت زعفران و درآمد زایی آن در استان اشاره و تصریح کرد: درآمد خوبی از طریق کشت زعفران در استان می توان بدست آورد.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه همه مسئولان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم بویژه اقشار بی بضاعت و محروم جامعه تلاش کنند، بر مشارکت و مساعدت در زمینه کمک به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد قول مساعدت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار