در آخرین روز از هفته محیط زیست صورت گرفت
از آنجا که خرس قهوه ای به عنوان گونه شاخص حیات وحش جانوری کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود ،در آئینی از تمبر خرس قهوه ای رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 12 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،از آنجا که خرس قهوه ای به عنوان گونه شاخص حیات وحش جانوری کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود ،در آئینی از تمبر خرس قهوه ای رونمایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خرس قهو ه ای را از گونه های نادر حیات وحش استان دانست و افزود: ارتفاعات این استان بویژه پارک ملی دنا یکی از زیستگاه های ارزشمند این گونه حائز اهمیت جانوری است.

سید اسدالله هاشمی افزود :رونمایی از تمبر خرس قهوه ای فرصتی برای معرفی این گونه جانوری و نیز فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و گونه های نادر جانوری حیات وحش است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بهره گیری از ظرفیت کار اطلاع رسانی و فرهنگی پست به عنوان یک دستگاه پرمخاطب و خدمات رسان در امر فرهنگ سازی حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف این برنامه اعلام کرد.
هاشمی وسعت مناطق حفاظت شده کهگیویه و بویراحمد را 312 هزار هکتار عنوان و بیان کرد: این استان دارای بیش از 150گونه جانوری، 45 گونه پستاندار و 240گونه پرندگان نادر است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
یه عکس هم از خود تمبر پس داشتید. همش که عکس دوستان است خخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار