آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال
در تیم رقیب اما وضعیت متفاوت بود!پرسپولیس ابتدا بسیار کند شروع به جذب بازیکن کرد تا جایی که اعتراضات شروع شد و صدای انتقاد هواداران بلند شد. اما یاور همیشگی پرسپولیس در پستی اینستاگرامی به هواداران این تیم پرطرفدار نوید روزهای خوش را داد.
کد خبر: ۲۴۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 12 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در حالی که ابتدا تصور می شد استقلال با سپردن کادر مربیگری خود به دست منصوریان و با توجه به نفوذ وی بر بازیکنان جوان و خوب نفت،بتواند دو تن از مهره های کلیدی و خوب این تیم یکدست و جوان لیگ قبل را به استقلال بیاورد که نهایتا اینگونه نشد و این دو بازیکن به پرسپولیس رفتند.
در تیم رقیب اما وضعیت متفاوت بود!پرسپولیس ابتدا بسیار کند شروع به جذب بازیکن کرد تا جایی که اعتراضات شروع شد و صدای انتقاد هواداران بلند شد. اما یاور همیشگی پرسپولیس در پستی اینستاگرامی به هواداران این تیم پرطرفدار نوید روزهای خوش را داد.
از خبرهای عجیب در پرسپولیس تا امیدواری های تازه منصوریان به هواداران
نقل و انتقالات در پرسپولیس
هدایتی با پست اینستاگرامی خود هواداران را امیدوار کرد جوری که وقتی به دورافتاده ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد که مانند تمام ایران تب نقل و انتقالات فوتبال در میان آن ها همه گیر شده است،سر بزنید،افراد زیادی را می بینید که با حرص و ولع خاصی منتظر بمب های نقل و انتقالات برای تیم محبوب خود هستند.
به هر جهت پرسپولیس کار جذب بازیکنان را آغاز کرد و توانست بازیکنان خوبی را جذب کند و حتی کار به خبرهایی رسید که کمی باورشان سخت بود مثل جذب ساموئل اتوئو بازیکن سرشناس کامرونی، رونالدینهو بازیکن برزیلی و اشکان دژاگه بازیکن ایرانی که البته دلیل عجیب بودن خبر این نقل و انتقالات قیمت بسیار بالای این بازیکنان است که تا بحال در ایران چنین قراردادهایی بسته نشده است و با توجه به ارتزاق بودجه این تیم ها از منابع دولتی ، تصور حضور این بازیکنان بسیار سخت و ناشدنی است مگر اینکه فردی مثل هدایتی بخواهد اینکار را انجام دهد که با درنظر گرفتن قوانین لیگ فوتبال ایران،کمی سخت و نامطمئن است.
در چنین شرایطی خبرهای نقل و انتقالات لحظه ای مخابره می شود و بازیکنانی به این تیم اضافه یا جدا می شوند.
آخرین خبرها حکایت از این دارد که مدافع تیم فوتبال راه آهن در فهرست خرید باشگاه پرسپولیس قرار دارد.فرشاد فرجی مورد توجه برانکو قرار دارد و سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس از مدیران این باشگاه خواسته او را جذب کنند.
مدافع میانی ۲۲ ساله تیم فوتبال راه آهن با پرسپولیسی ها وارد مذاکره شده و از آنجایی که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود مشکلی در راه خرید شجاع خلیل زاده که باشگاه در حال رایزنی برای جذب وی است، محسوب نمی شود.
فرجی از تیم تازه صعود کرده نفت آبادان هم پیشنهاد دارد و البته با یک پیشنهاد خارجی هم مواجه شده است.پیمان کیانیان، مالک باشگاه راه آهن در گفت وگو با میزان، این خبر را تایید کرد.
با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در تمام پست ها مهره های خوبی را خریده است به نظر می رسد تنها مشکل این تیم فقط پست نوک حمله است که با جدایی طارمی این تیم در تکاپوی رفع این تنها مشکل خود است.

از خبرهای عجیب در پرسپولیس تا امیدواری های تازه منصوریان به هواداران
چرا امیری به پرسپولیس رفت؟
یکی از خبرهایی که موجب خوشحالی پرسپولیسی ها شد جذب امیری از باشگاه نفت بود چرا که به نظر می رسید با توجه به مبلغ خوبی که از استقلال پیشنهاد شده بود و همچنین وجود منصوریان به عنوان سرمربی استقلال، امیری به باشگاه حریف پرسپولیس برود.
در این خصوص گفته شد:خرید جدید پرسپولیس با پیشنهاد 2 میلیاردی استقلال مواجه بوده ولی چون  یک میلیارد و دویست میلیون سرخ ها نقد بوده ، وی آن را پذیرفته است.
جام نیـوز ، در این خصوص نوشت:همان طور که می دانید وحید امیری پیش از ظهر روز گذشته به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و به صورت رسمی با این تیم قرارداد به امضاء رساند.
در حالی که گمانه زنی های مختلفی بابت مبلغ قرارداد امیری به گوش می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی در این رابطه انجام ندادند.
اما شایعه ای پس از امضای قرارداد این بازیکن در بازار نقل و انتقالات پیچید مبنی بر اینکه امیری قراردادی ۲ میلیارد تومانی با پرسپولیس بسته است!
پس از آن برخی از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این شایعه گفتند که پیشنهاد استقلالی ها به امیری ۲ میلیارد بوده و سرخ ها یک میلیارد و دویست میلیون تومان به وی پیشنهاد داده بودند ولی چون پول پرسپولیس نقد بوده است امیری پرسپولیسی شده است. 
آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال
منصوریان ابتدا کار را بخوبی شروع کرد و بازیکنانی را که پیشنهاد می داد با همکاری باشگاه جذب نمود اما در ادامه با اعتراض طرفداران مواجه شد که به وی اعتراض داشتند ، چرا همه ی بازیکنان نفت را به استقلال می آورد در صورتی که مهره های کلیدی این تیم را تیم حریف برده است اما استقلال دوباره شروع به تلاش کرده و در آخرین خبر علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران طی روزهای اخیر از یک سورپرایز بزرگ برای هواداران خبر داد که به نظر می رسد، احسان حاج صفی این سورپرایز بزرگ باشد.
البته سرمربی آبی پوشان پایتخت با عزت الله پورقاز نیز وارد مذاکرده شده و قول مساعد برای دریافت رضایتنامه وی داده و در کنار او احسان حاج صفی نیز دیگر گزینه منصوریان است.
مدافع چپ سابق سپاهان که در لیگ دو آلمان فصل گذشته را پشت سر گذاشته بود، اکنون به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی استقلال شود.
باید منتظر ماند و دید که آیا او در نهایت شاگرد منصوریان خواهد شد یا خیر؟
از خبرهای عجیب در پرسپولیس تا امیدواری های تازه منصوریان به هواداران
استقلال از نداشتن پلی میکر در فصل گذشته آسیب زیادی دید؛ نکته ای که مظلومی هم بارها به آن اشاره کرد.
برای فصل جدید بختیار رحمانی به جمع آبی ها پیوسته اما منصوریان یک هافبک طراح دیگر هم لازم دارد و گزینه اولش هم قاسم حدادی فر است.
استقلال در حال مذاکره با این بازیکن است و گویا اگر در نهایت توافقی حاصل نشود، منصوریان سراغ شاگرد باتجربه خود در نفت یعنی ایمان مبعلی خواهد رفت.
حال باید منتظر بود دید که در نهایت این دو تیم پر طرفدار که در همه جای ایران نظرها را به خود معطوف کرده اند ، چگونه تیم خود را می بندند و آماده حضور در لیگ سال جدید می شوند هر چند موضوع حضور در جام باشگاه های آسیا برای دو تیم دچار اما و اگر شده است.
تهیه گزارش:مهدی مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار