کد خبر: ۲۴۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 10 June 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمراستان یزد با تاکید بر اهمیت یاری و کمک به نیازمندان از آغاز طرح ملی همای رحمت در این استان خبر داد.

جلال بحرینی  اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، طرح همای رحمت در طول ماه مبارک رمضان در یزد و 9 شهرستان تابعه این استان پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای سیاست‌های جمعیت هلال احمر با هدف کمک به افراد مستمند و ارائه خدمات به افراد زیر پوشش انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارائه خدمات موثر و مطلوب با حفظ کرامات انسانی به جامعه هدف توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدامی موثر است، گفت: در قالب این طرح نیازمندانی که پس از بررسی‌های دقیق و همه جانبه از طریق گروه‌های شناسایی می‌شوند، به طور گسترده در تمامی مناطق دورافتاده و حاشیه‌ای مناطق مورد دلجویی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع انواع بسته‌های غذایی که از قبل توسط مردم خیر و داوطلبان تدارک دیده شده به آنها اهدا می‌شود، از مردم و خیران خواست تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت در طرح همای رحمت به یاری محرومان جامعه بشتابند.

بحرینی گفت: همچنین جشنواره یکصد هزار لبخند با هدف حمایت از افرد زیر پوشش طرح همای رحمت و به منظور ترویج فرهنگ حضور داوطلبانه در فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه با همکاری باشگاه کارآفرینی استیلا و شرکت چای نیوشا نیک در حال انجام است.

وی علاوه بر اینکه از عموم خیرین و ‌مندان به ویژه اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد دعوت کرد تا با  حضور سبز خود یاریگر این جمعیت در  این امر خیرخواهانه باشند، گفت: تمامی خیرین عزیز می‌توانند برای کمک به نیازمندان و بیماران خاص و شرکت در طرح همای رحمت به کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار