مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز فعالیت‌های گسترده قرآنی در 58 مرکز کانون پرورش فکری به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 08 June 2016

غلامرضا شنبدی با بیان این‌که کارشناسان و مربیان کانون خوزستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با برنامه‌ریزی سالیانه و اجرای فعالیت‌های دینی و مذهبی به این مهم توجه ویژه دارند، اظهار کرد: این برنامه‌ها با استفاده از روش‌های خلاقانه و با رویکرد اندیشه‌ورزی در کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و تبریک حلول این ماه به همه‌ مسلمانان جهان اظهار داشت: 58 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون استان خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان و هفتکل، هم‌زمان با این ایام پر خیر و برکت فعالیت‌های خود را حول سه محور آشنایی بچه‌ها با قرآن، احادیث و احکام اجرا خواهند کرد.

شنبدی فعالیت آشنایی با قرآن را یکی از برنامه‌های معرفی کرد که همیشه مورد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان خوزستان قرار گرفته است، همچنین این مهم به همت کارشناسان و مربیان کانون و توجه آن‌ها در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها متناسب با شرایط سنی کودکان و نوجوانان حاصل شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: محتوای فعالیت‌های دینی و مذهبی در مراکز کانون استان خوزستان بر اساس روایات، احکام و داستان‌هایی برخوردار از سندیت معتبر اجرا می‌شوند و کارشناسان و مربیان کانون به این مهم اهتمام ویژه دارند.

وی اجرای قصه‌گویی، نمایش عروسکی، کاردستی، بازدید از امکان مذهبی و برپایی سفرهای افطاری و ایستگاه‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و ادبی را دیگر برنامه‌های مراکز کانون استان خوزستان با موضوع مذهبی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و یادآور شد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و سی دقیقه صبح تا 13 و سی دقیقه ظهر و پنج‌شنبه 7 و سی دقیقه تا 12 و سی دقیقه آماده خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار