تابناک کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ علی کرم بازیان از خانواده ها خواست ، رفتار فرزندان خود را کنترل کرده و نسبت به گروه دوستان آنان حساس باشند و ضمن اينکه دوست خوبي براي فرزندان خود باشند نظارت و دقت خود را بر رفتار فرزندان اعمال کنند .
کد خبر: ۲۴۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 07 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با دستگيري سه سوداگر مرگ در گچساران مقدار هشتصد گرم هروئين از آن ها کشف و ضبط شد و دستگیر شدگان تحویل مراجع قضائی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیانداشت : در پي کسب خبري مبني براينکه قاچاقچيان مواد مخدر در قالب دو خودرو قصد انتقال و جابجايي مواد مخدر از استان همجوار به گچساران را دارند، مامورین پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در قالب چهار تیم شناسایی- عملیاتی جهت دستگيري آنها اعزام شدند .
وي افزود: پس از رويت خودروي مورد نظر، قاچاقچيان با مشاهده مامورين مسيرخود را تغيير و متواری گردیدند که نهایتا با تلاش ماموران، خودرو متوقف و با توجه به اینکه متهمین با برداشتن بسته های مواد به صورت پیاده اقدام به فرار نمودند، پس از طی مسافتی در حدود سه کیلومتر، متهمین با درایت مامورین دستگیر و مقدار هشتصد گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف گردید.
سرهنگ علی کرم بازیان در خاتمه با اشاره به تشکيل پرونده قضايي براي سه متهم دستگير شده و رسيدگي به آن در مراجع قضايي ، از خانواده ها خواست ، رفتار فرزندان خود را کنترل کرده و نسبت به گروه دوستان آنان حساس باشند و ضمن اينکه دوست خوبي براي فرزندان خود باشند نظارت و دقت خود را بر رفتار فرزندان اعمال کنند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
واقعا متاسفم برای چنین افراد اراذل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار