تابناک گیلان - نماینده مردم لنگرود با انتقاد از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: کم کاری این سازمان در انجام وظایف خود منجر به بروز تخلفات در شهرداری های سراسر کشور شده است.
کد خبر: ۲۴۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 04 June 2016
تابناک گیلان - نماینده مردم لنگرود با انتقاد از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: کم کاری این سازمان در انجام وظایف خود منجر به بروز تخلفات در شهرداری های سراسر کشور شده است.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هیچ کارایی مثبتی در طی سال‌های اخیر نداشته‌اند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در روند اداره سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که سه وظیفه "هدایت"، "حمایت" و "نظارت" شهرداری ها را به عهده دارد، اشکالات بسیاری به وجود آمده که آنها را از انجام وظایف خود دور ساخته است.

لاهوتی ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر مبنای وظایف ذاتی خود نه تنها شهرداری‌های کشور را برای انجام وظایف خود هدایت نمی‌کند بلکه از آنها برای وصول مطالبات شان از مجموعه‌های مختلف مانند دولت حمایت هم نمی‌کند.

وی یادآور شد: در مدت اخیر شاهد بروز تخلفات بسیار در شهرداری‌های مختلف کشور بوده‌ایم اما متاسفانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر انجام امور شهرداری‌ها نظارت نمی‌کنند.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی از مطرح کردن موضوع تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در مجلس دهم خبر داد و گفت: بر اساس مشکلات به وجود آمده این موضوع را در مجلس مطرح و به طور جدی پیگیری خواهم کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خدا را شکر، بالاخره یک نفر سر از کم کاری و بی خاصیتی این سازمان درآورد. سازمان شهرداری ها و بدنبال آن امور شهری استانداری ها بهمراه شورای شهر، مهمترین عامل نابودی و ناکارامدی شهرداری ها هستند.

ما کارمندان شهرداری ها می دونیم که طی سالیان چه مصیبت هایی از طرف نهادهای بالادستی مرتبط با شهرداری به شهرداری ها وارد شده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار