با روزه خواری در ملاعام در ماه مبارک رمضان برخورد جدی صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۴۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 03 June 2016
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با روزه خواری در ملاعام در ماه مبارک رمضان برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در سخنرانی های پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: روزه خواری در ماه رمضان یک عمل حرام و مبارزه با خداوند است.

وی با بیان اینکه  مردم با امر به معروف و نهی از منکر باید به ما کنند، افزود: گشت های ویژه برای کنترل عدم روزه خواری در ایام ماه مبارک راه اندازی خواهد شد.

مهدیان نسب ادامه داد: گشت هایی به پارک ها و تفرج گاه هایی که احتمال روزه خواری در آن زیاد است، اعزام می شوند تا با روزه خواران برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه همواره پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به شما نرسد، اظهار کرد: کشتی انقلاب به دست مقام معظم رهبری سپرده شده و امروز نظاره گر اوج قدرت انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: کشور امروز در اوج آرامش و امنیت قرار دارد و توسعه اقتصادی و رونق در همه جا برقرار است.

مهدیان نسب با اشاره به 27مین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام(ره ) حق و حقیقت را از قیام 15 خرداد در مخالفت با رژیم شاهنشاهی و سران طاغوت شروع کردند و کشور را از وابستگی به نظام طاغوت و بیگانه نجات دادند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره ) در هیچ حادثه ای خود را نباختند و حتی برای آنان که دچار تزلزل می شدند، تسلی خاطر بودند، افزود: هشت سال دفاع مقدس با رهنمودهای امام(ره ) اداره شد و همه مردم پای کار آمدند و دشمنان را بیرون راندند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ورود گردشگران به استان اشاره کرد و گفت: باید حرمت میهمانانی که به استان وارد می شوند، نگاه داشته شود و از مزاحمت ها به ویژه مزاحمت موتورسواران در پارک ها جلو گیری به عمل آید.

وی از اجرای طرح عفاف و حجاب در ماه رمضان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح گشت های امنیتی اخلاقی به افراد بدحجاب تذکر می دهند.

مهدیان نسب تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای نیروی انتظامی ماهیانه 410 هزار نفر را در خصوص جنگ نرم دشمن، ماهواره و... آموزش می دهیم همچنین به 150هزار نفر آموزش چهره به چهره داده ایم.

وی اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان در کشور چندین رتبه برتر در شاخصه های ارتقاء امنیت اخلاقی و انضباط اجتماعی، پلیس راه و  رسیدگی به خواسته های جانبازان و بازنشستگان و کاهش سرقت کسب کرده است.

وی افزود: با بهره گیری از هزار و 400 پلیس افتخاری توانسته ایم موفق عمل کنیم. 

مهدیان نسب با اشاره به اینکه فضای حقیقی و مجازی را کنترل می کنیم، اظهار کرد: با مزاحمت های فضای مجازی توسط پلیس فتا امنیت مردم را حفظ کرده ایم.

وی با اشاره به مرکز فوریت های پلیسی 110 گفت: از ابتدای امسال 74هزار بار با فوریت های پلیسی تماس گرفته شده که 60درصد از آن مربوط به مشاوره بوده همچنین در مرکز مشاوره از 100پرونده 84 عدد ار آن به سازش ختم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار