تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در همین راستا موضع گیر عدل هاشمی اصول گرا در خصوص ریاست تاجگردون اصلاح طلب بر کمیسیون برنامه و بودجه می تواند امیدواری را به اتخاذ رویکردی جدید از نمایندگان هم استانی پررنگتر کند.
کد خبر: ۲۳۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 02 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،در دور نهم مجلس شورای اسلامی یکی از نکاتی که بسیار به چشم آمد عدم هماهنگی های لازم در بین سه نماینده استان محروم کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ترغیب مسئولین برای کمک به این استان بود.
بارها شاهد بودیم که در سایه برخی زاویه داشتن های دیدگاه های سیاسی و بعضا قومی نمایندگان استان ،آنگونه که باید و شاید نتوانستند از امکانات دولتی برای رونق در استان استفاده کنند و در این اواخر هم برخی موضع گیری های ناخوشایند هم از صحبت ها و عملکرد نمایندگان مشخص بود.
اما در دور جدید با ورود گزینه ای جدید که اولویت خود را مسائل توسعه ای استان عنوان کرده است امیدواری به فاصله گرفتن نمایندگان از مسائل سیاسی در کلان و مسائل قومیتی در استان بوجود آمده است.
در همین راستا موضع گیر عدل هاشمی اصول گرا در خصوص ریاست تاجگردون اصلاح طلب بر کمیسیون برنامه و بودجه می تواند امیدواری را به اتخاذ رویکردی جدید از نمایندگان هم استانی پررنگتر کند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای تاجگردون برای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه با تمام توان حمایت می‌کنیم.
عدل هاشمی در حاشیه نشست امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و دانشگاه آزاد یاسوج در پاسخ به سئوال خبرنگاران، اظهار کرد: نمایندگان استان کاملاً متحد و هماهنگ برای پیگیری مطالبات مردم حرکت می‌کنند و اگر سایت‌ها و فضای مجازی بگذارند ما هیچ مشکلی با هم نداریم.

هاشمی ادامه داد: در دو ماه گذشته با نمایندگان مجلس که ۷۵ درصد آنها جدید هستند آشنا شدیم و تا کنون مشخص شده که هر کدام از نمایندگان در چه کمیسیونی باشند برای کشور و استان مفیدتر هستند.
امیدواری در استان با رویکرد جدید نمایندگان مجلس
وی اضافه کرد: از آقای تاجگردون برای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه با تمام توان حمایت می کنیم ضمن آنکه خود بنده نیز قصد دارم در کمیسیون انرژی که تجارب و تخصصی در آن دارم قرار گیرم. کمیسیون دوم مد نظرم نیز عمران است.

وی ادامه داد: اگر استان ما هنوز در لیست استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته است باید از خود مردم و مسوولان همین استان دلیل آن را پیگیری کنیم.

هاشمی افزود: برای برون رفت از محرومیت باید از دانشگاه شروع کنیم که تاکنون کارهای خرد و متوسط در این استان زیاد انجام شده و کار بزرگی انجام نداده ایم.

وی گفت:ما در ادوار گذشته از فرصتها،دلارهای آنچنانی،اعتبارات و بودجه ها استفاده نکرده ایم و نباید اجازه دهیم بیشتر از این ضرر کنیم و برای انجام کارهای بزرگ اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل به آن باید ازمحیط های علمی شروع کنیم.

وی با بیان اینکه مباحث قوم و قبیله ای، نژادی و جناح بازی استان را از پا درآروده است و باعث شده بخشی از نخبگان استان مورد بی مهری قرار بگیرند گفت:مسوولان باید کمک کنند در مسایل مربوط به خودمان غرق نشویم و در توسعه نیروی انسانی ما را یاری کنید برخی نخبگان استانی ماندنشان در استان بیشتر از این صلاح نیست و فراتر از استان هستند باید در مرکز از توانمندی‌ هایشان استفاده شود.

وی یادآوری کرد: با تنگ نظری، بد اخلاقی و فرار از همدیگر نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم و تا خودمان از بن بست ذهنی خارج نشویم نمی توانیم استان را از بن بست خارج کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
چنین تفکری قابل ستایشه.من مطمینم آقای هاشمی موفق ترین نماینده کهگیلویه میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار