پایان شهرآورد خوزستان؛
مسابقه این دو تیم خوزستانی با نتیجه 3 بر2 به سود فولادی‌ها به پایان رسید و تیم فولاد با کسب این سه امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود. نفت مسجد سلیمان هم حالا روزهای دشوارتری را پیش رو دارد و باید برای ماندن در لیگ تلاش کند
کد خبر: ۲۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 16 April 2015
در هفته بیست و ششم لیگ برتر، 2 تیم خوزستانی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در یک شهرآورد حساس و مهم در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار هم رفتند که علیرضا فغانی داوری این را برعهده داشت وآقایان علی میرزابیگی و یعقوب سخندان در این قضاوت او را یاری می‌دادند.

تیم فولادخوزستان به سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در ابتدای بازی علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، ساسان انصاری، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات، امید خالدی، محمد قاضی، محسن مسلمان و الویس نانگ را به میدان مسابقه با تیم هم استانی خود فرستاد.

تیم نفت مسجدسلیمان نیز با سرمربی خوزستانی و جوان خود یعنی بهروز مکوندی گئورگی، حمید بوحمدان، روسلان مدودینوف، حمزه حدادی، جلال عبدی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی، کیوان امرایی و حسین مالکی را راهی میدان رقابت با فولاد خوزستان کرد تا شاید با یک نتیجه خوب بازی را به پایان برساند اما بخت با او یار نبود و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش تابناک خوزستان، در ابتدای بازی شهرآورد خوزستان بازیکنان تیم فولاد خوزستان به هواداران تیم نفت مسجدسلیمان خوش آمد گفتند و از سوی هواداران این به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

مهرداد جماعتی کاپیتان مصدوم فولاد خوزستان این بازی را از جایگاه ویژه تماشا کرد که از سوی هوداران نفت و فولاد به شدت تشویق شد.

در دقایق نخستین بازی یعنی در دقیقه 5 آلويز نانگ نخستین گل فولاد را وارد دروازه نفتی‌ها کرد تا برتری خود را به همگان به ویژه هوادارانش اثبات کند، هنوز شیرینی گل نخست در دهان فولادی‌ها مزه داشت که در دقیقه 11 بازی دوباره محمد قاضي گل دیگری را وارد دروازه تیم مسجدسلیمانی کرد و بر شادی هم تیمی‌ها و هواداران فولاد افزود.

در دقیقه 28 میلاد زنیدپور پشت محوطه جریمه فولاد توپ را کنترل کرد و شوت خطرناکی را به دروازه این تیم فرستاد که سلیمی به سختی این توپ را روانه کرنر کرد تا موقعیت خوبی را برای تیم نفت مسجدسلیمان به وجود آورد.

18 دقیقه بعد از گل دوم، شادی فولادی‌ها فرو کش کرد زیرا ضربه کرنر الکساندر پاشنکو با سانتری کات دار و دیدنی با اشتباه سلیمی به طور مستقیم وارد دروازه فولاد شد و شادی را برای زردپوشان مسجدسلیمانی به ارمغان آورد.

در دقایق پایانی نیمه نخست سانتر ارسالی بازیکنان نفت باز هم با اشتباه مسلم سلیمی روبرو شد و مهاجم نفت حمید بوحمدان در حالی که برای دومین بار در بازی با دروازه خالی روبرو شد ضربه خود را زد اما توسط مدافعان فولاد باز هم به کرنر رفت.

بوحمدان در دقیقه 16 نیز سانتر بلند ارسالی روی دروازه فولادی‌ها که با اشتباه محرز سلیمی روبرو شد را می‌توانست وارد دروازه بدون دروازه بان فولاد کند اما توپ را از بالای دروازه به بیرون پرتاب کرد.
با این اشتباهات حمید بوحمدان و از دست دادن فرصت‌ها بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به شدت عصبانی شد.
در دقیقه 29 الکساندر پاشنکو گلاول نفت را زد کهبا جبران یکی از گل‌های خورده از سوی نفتی‌ها امید به این تیم بازگشت و بهتر درزمین حاضرشدند اما نیمه نخست دیدار دو تیم خوزستانی با همین نتیجه به پایان رسید و بازیکنان و مربیان به رخت کن رفتند تا خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 51 میلاد زنیدپور یک بار دیگر موقعیت خطرناکی را برای نفت به وجود آورد اما ضربه محکم او با دیوار مدافعان فولاد مواجه شد و به کرنر رفت.

توپ ارسالی از سوی اسماعیل شریفات در دقیقه 61 به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با واکنش زیبای گئورگیف مواجه و مهار شد.

در دقیقه 79 آلويز نانگ گل سوم فولاد را وارد دروازه نفت کرد ولی با سه گل خورده زردپوشان مسجدسلیمانی ازتلاش خود نکاستند و تا پایان بازی به مقابله پرداختند.

کرملاچعب که تازه به بازی آمده بود پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد ولی از سوی بهمن کامل متوقف شد و توانست یک ضربه پنالتی برای تیم خود بگیرد که این موقعیت خوب در دقیقه 82 توسط حمید بوحمدان با ضربه ای چیپ وارد دروازه فولادی‌ها شد.

مسابقه این دو تیم خوزستانی با نتیجه 3 بر2 به سود فولادی‌ها به پایان رسید و تیم فولاد با کسب این سه امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود.  نفت مسجد سلیمان هم حالا روزهای دشوارتری را پیش رو دارد و باید برای ماندن در لیگ تلاش کند.

از حاشیه‌های دیگر این بازی می‌توان به گرفتن تست دوپینگ از 4 بازیکن تیم‌های خوزستانی اشاره کرد که این بازیکنان ارشاد یوسفی و ساسان انصاری از فولاد و الکساندر پاشنکو زننده گل نخست نفتی‌ها در این بازی و کیوان امرایی مهاجم جنگنده این تیم بودند.

اما نکته جالب این اقدام تست گرفتن از ارشاد یوسفی دروازه‌بان نیمکت نشین فولاد خوزستان بود که برای همگان دیدنی بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار