فرماندار لنده:
محمد مرادی رئیس این شورا خواستار همدلی تمامی ادارات و نهادهای دولتی در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شد.
کد خبر: ۲۳۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 01 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، در نشست شورای اداری شهرستان لنده ، فرماندار این شهرستان، ضمن عرض تسلیت ارتحال امام خمینی گفت:امام خمینی سختی ها، زندانها و تبعیدها را به جان خرید و حتی فرزندخویش را دراین راه فدا کرد تا آزادی را به ملت ایران هدیه کند و به برکت وجود امام بود که امروز ملت ایران زیر یوغ ستمشاهی نباشد. امام راه نور و روشنایی را به ما نشان داد و از این طریق بود که ملت ایران به معرفت رسید.
مرادی در ادامه تصریع کرد امروز ما وظیفه داریم سالگرد بزرگ مرد تاریخ یعنی امام خمینی کبیر را باشکوه هرچه تمام که در خور شان ان بزرگمرد باشد برگزار نمایم.
سعی کردیم پروژه ها تعطیل نباشند/لزوم همدلی ادارات در ایام ارتحال امام خمینی
فرماندار شهرستان لنده گفت : اگر چه سالهاست از ارتحال امام میگذرد اما نام ، یاد و خاطرات زییایی با امام بود که همچنان جاوید مانده است و همچنان در دلهایی ملت ماندگار است و این نتیجه از خودگذشتگی است که امام در مراحل مختلف ازخود بجا گذاشته است.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه افزود: امروز آحاد ملت ایران دو رسالت بزرگ بر عهده داریم ، زنده نگه داشتن آرمانهای حضرت امام اولین رسالت و نشراندیشه های امام را رسالت دوم و در این راستا برای تحقق این دو رسالت باید تلاش کنیم مبلغ اندیشه ها و آرمان امام و راه امام، دربین مردم باشیم تا بتوانیم اندیشه، و تفکر امام را به آیندگان انتقال دهیم.
محمدمرادی افزود:این ایام که نزدیک میشویم به روزهای برگزاری ارتحال امام از تمام توان خود استفاده نمایم تا مراسم این مرد بزرگ را در بهترین شرایط ممکن برگزار نمایم و این امر با همکاری تمامی ادارات و نهادهای دولتی میسر میشود.
فرماندارشهرستان لنده در ادامه سخنان خود در خصوص اجرای برنامه ها در سطح شهرستان گفت : اولا تلاش شود جذاب و پر محتوا انجام شود و در مرحله بعد تلاش شود مخاطب این برنامه ها نسل نو جامعه که همان جوانان هستند باشد زیرا این نسل سکان داران اینده این مملکت هستند.
سعی کردیم پروژه ها تعطیل نباشند/لزوم همدلی ادارات در ایام ارتحال امام خمینی
رئیس شورای اداری شهرستان لنده به این نکته اشاره داشت که اگر امروز کشور ما مورد هجوم وسیع فرهنگی،تهدیدات نظامی،تحریم های اقتصادی قرار میگیرد دلیل ان مقابله با تفکر امام (ره) است که این تفکر از مرزهای ما خارج و گسترش پیدا کرده است و امروز اگر میخواهیم جمهوری اسلامی با صلابت و قدرت همچنان در جهان بدرخشد تنها راه ان نشر تفکر امام است و این امر زمانی اتفاق می افتد که نسل اینده مداوم شاهد و ناظر و رصدکننده تفکر امام باشند.
مرادی در همین راستا از کانون پرورش فکری کودکان در شهرستان خواستند همیشه فعال و در تلاش برای نشر تفکر امام باشند و از ظرفیتهای این حوزه نهایت استفاده شود.
فرماندار شهرستان لنده در این نشست اشاراتی به فعالیتهای عمرانی شهرستان در سال94 داشت و از مسولین خواست با توجه به اینکه سه ماه اول سال95 درحال سپری شدن است و به زودی کمیته برنامه ریزی شهرستان در راستای پروژه های عمرانی اقتصادی گزارش کار و تشکیل جلسات خود را خواهد داشت، لذا مدیران مجموعه های مختلف پروژه های عمرانی را رصد کنند و از وضعیت فعال بودن و نبودن پروژه ها به نحوی تقسیم بندیهای داشته باشند.مدیران وضعیت فیزیکی پروژه های عمرانی را دستع بندی نمایند تا انشالا در سال جدید با رویکرد بهتری د رسال جدید بتوانیم پروژهای عمرانی که داریم را فعال نمایم.
سعی کردیم پروژه ها تعطیل نباشند/لزوم همدلی ادارات در ایام ارتحال امام خمینی
فرماندار در پایان افزود: در سال گذشته به نسبت وضعیت اعتباراتی که بوده است پروژها یی که داشته ایم در سطح شهرستان پیشرفت خوبی داشتیم و در طول سال 94 تلاش کردیم که حداقل این پروژها تعطیل نباشند.و امسال هم تلاش بر این است که پروژهای که وجه اقتصادی بهتری داشته باشنددراولیت کاری باشند.وپروژها ای نیمه کاره تکمیل وپروژهای که درابتدای راه هستن دراولیت بعدی قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
انشالا سال جدید طرح های عمرانی داشته باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار