فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اردبیل جزو سه استان امن کشور است.
کد خبر: ۲۳۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 30 May 2016

سرهنگ حسین عبدی روز یکشنبه در نشستی با شهردار اردبیل افزود: در سرمایه گذاری ها باید توجه بیشتری به این استان شود چرا که به لحاظ امنیت بالا ریسک کمتری دارد.
او به نعمت ها و داشته های طبیعی و اقلیمی اردبیل اشاره کرد و گفت: زیبایی های طبیعت و ساختار شهر اردبیل خود عاملی است که معضلات اجتماعی در این استان را نسبت به سایر مناطق کشور کاهش داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اقدامات شهرداری اردبیل در کنترل ترافیک موفقیت آمیز بوده و در زمینه زیباسازی شهری هم خوب عمل شده است.
سرهنگ عبدی وضعیت جاده های بین شهری استان را چندان مناسب ندانست و با تاکید بر لزوم رسیدگی به این راه ها ، افزود: معضل حاشیه نشینی در شهر اردبیل همچون سایر شهرهای بزرگ کشور مشهود بوده و نیاز به توجه دارد.
وی تعامل نزدیک نیروی انتظامی استان با دستگاه های تاثیرگذار دیگر از جمله شهرداری را از جمله دلایل بالا بودن ضریب امنیت در استان اردبیل ذکر کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، شهردار اردبیل هم در این نشست با بیان اینکه تلاش ما برای کمک به برقراری نظم و امنیت در شهر است گفت: برای ارتقای نظم و امنیت بهترین و کوتاه ترین راه را در ارتقای فرهنگ جامعه می دانیم و در این صورت آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.
حمید لطف اللهیان با اشاره به اقدامات توسعه ای و عمرانی که به صورت گسترده از سوی شهرداری اردبیل در مجموعه شورابیل در حال انجام است افزود: یکی از تصمیم های مهم شهرداری بستن رینگ قدیمی دور دریاچه شورابیل به روی خودروها است که این رینگ را به مسیر سلامت تبدیل کند.
او با بیان اینکه طرح هایی بیش از 150 میلیارد ریال در مجموعه شورابیل و مجموع کارهای عمرانی با ارزش بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال در کل شهر در حال اجراست.
او اظهار کرد: پروژه بزرگ پل ایستگاه سرعین را که در یکی از پرترافیک ترین تقاطع های شهر واقع شده با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در دست اجرا داریم.
وی افزود: شهرداری اردبیل در تداوم اقدامات خود در زمینه افزایش شاخص های فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد مکانی برای نگهداری و مداوای معتادان متجاهر با تقبل هزینه از سوی شهرداری و همکاری بخش خصوصی وارد عمل شده تا با جمع آوری و اصلاح معتادان از ورود آسیب های اجتماعی به جامعه از این ناحیه پیشگیری شود.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار