رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد خواستار تعیین تکلیف واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد در این استان شد و گفت: این واحدها باید هر چه سریع‌تر مجوز استاندار دریافت کرده و در غیر اینصورت با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۲۳۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 29 May 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی عصر امروز در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی از وضعیت تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی در سطح استان تائیدکننده این مطلب است که درصد زیادی از این واحدها فاقد استانداردهای لازم هستند.

حسن نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

وی با تاکید بر اتخاذ راهکار لازم برای تعیین تکلیف این واحدها افزود: علاوه بر این، از به کارگیری این مصالح غیراستاندارد در محل پروژه‌ها نیز باید جلوگیری شود.

نوروزی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های استان فاقد ساختار فنی و اجرایی هستند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها اگر بخواهند در اجرای پروژه‌های استان شرکت کنند در فرایند واگذاری و مناقصات دچار مشکل می‌شوند.

وی ابراز کرد: برخی از این دستگاه‌ها توانایی لازم برای اینکه دستگاه اجرایی باشند را ندارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بررسی ٢٧ پروژه شهرستان بهمئی توسط کمیته نظارت شورای فنی استان اظهار کرد: از این تعداد ٢6 پروژه فاقد کارگر ماهر بودند.

نوروزی گفت: از این تعداد ١٧ پروژه از کیفیت اجرایی خوبی برخوردار بودند، ٨ پروژه دارای کیفیت اجرایی متوسط و ٢ پروژه دارای کیفیت اجرایی ضعیف بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار