تاجگردون در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی، طی پیامی از مردم گچساران و باشت و همچنین سایر نقاط استان خواست تا حضور پرشوری در حمایت از تنها تیم فوتبال استان در لیگ دسته دو داشته باشند.
کد خبر: ۲۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 29 May 2016

غلامرضا تاجگردون در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی که روز سه شنبه هفته جاری در گچساران برگزار خواهد شد، طی پیامی از مردم گچساران و باشت و همچنین سایر نقاط استان خواست تا حضور پرشوری در حمایت از تنها تیم فوتبال استان در لیگ دسته دو داشته باشند.

تاجگردون در پیام خود آورده است:

بسمه‌تعالی

مردم غیرتمند و ورزش دوست استان؛

تنها یک مسابقه از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور باقی‌مانده که یک‌سوی آن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است. بی‌شک مردم قدرشناس شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین سایر نقاط استان به‌خوبی می‌دانند که این تیم به‌عنوان یکی از سرمایه‌های ورزشی این خطه در جهت رشد و پیشرفت جوانان ورزش دوست و معرفی استعدادهای نهفته به فوتبال کشور نقش و وظیقه مهمی داشته و بطبع در صورت حضور در لیگ‌های بالاتر، سود آن عاید جوانان بسیاری خواهد شد و راه پیشرفت برای آنان هموارتر خواهد گردید و ده‌ها اثر مثبت دیگر نیز برای دیارمان در بر خواهد داشت.

و البته در این میان آنچه بعضی هیچ‌گاه نتوانسته‌اند درکش کنند، عشق و تعصبی است که در دل‌های شما جوانان موج می‌زند و گاهاً نادیده گرفته‌شده است اما در آستانه این مسابقه حساس امیدوارم که باری دیگر همچون گذشته، اتحاد و برادری خود را نشان داده و به‌نوبه خود و به‌عنوان خادم کوچک شما تقاضا دارم ضمن حضور حداکثری در ورزشگاه، مانند همیشه با احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقه تا آخرین لحظه به حمایت تیم محبوب خود پرداخته چراکه حضور یکایک مردم، انرژی بسیار مضاعفی است که در دل‌های بازیکنان تزریق خواهد شد و اراده آن‌ها را برای تحقق شاد کردن قلب هزاران جوان استان مستحکم می‌کند.

با آرزوی شادکامی برای همه جوانان دیارم

وکیل مردم

غلامرضا تاج گردون

tajfootbalNaft

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار