معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهدگفت:بودجه سال 93 شهرداری 84 درصد محقق شده است.
کد خبر: ۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 16 April 2015

به گزارش تابناک،محمدرضا مزجی اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته توانستیم ۸۴درصد بودجه حوزه اقتصادی شهرداری را محقق کنیم و با توجه به این موضوع بودجه ۳ هزار ۳۰۰ میلیارد تومانی سال۹۳ به بودجه ۶ هزار و ۲۰۰ میلیاردی در سال ۹۴ تبدیل شد و به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد هم رسید.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد افزود: در سال گذشته یک هزار و ۳۵۰میلیارد تومان بدهی‌های شهرداری از محل‌دادن زمین و پروانه تسویه شد که با این اقدام زمینه سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳هزار میلیارد در شهر مشهد فراهم شد.

وی با بیان اینکه ۱۸پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت در شهر مشهد طی سال ۹۴انجام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین ۴۹پروژه در بافت فرسوده آبکوه، ۲۸پروژه در محور حر عاملی، ۱۳پروژه در میدان شهدا، ۱۱پروژه در منطقه ثامن و ۶پروژه در مدیریت انتقال پادگان‌ها خواهیم داشت.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با اشاره به بازنگری در پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی نامناسبی برخوردار بودند، گفت: تا بهمن‌ماه سال گذشته به طور متوسط پروژه‌های اقتصادی و مشارکتی ۱۱درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی نامناسبی برخوردار بود بازنگری شده است و براساس تعهدات و نظارت‌های شهرداری مشهد امسال برای اجرای این پروژه‌ها عزم لازم وجود دارد.

وی در ادامه از انتشار اوراق مشارکت خط۳ قطار شهری در اردیبهشت‌ماه خبر داده و گفت:خوشبختانه با توجه به اینکه توزیع اوراق مشارکت خط۳ قطار شهری در روزهای پایانی سال گذشته صورت گرفت و زمان زیادی هم وجود نداشت اما استقبال مردمی برای خرید این اوراق نسبت به دیگر شهرهایی که در اسفند ماه اوراق را توزیع کردند، بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتشار این اوراق هم به احتمال قوی در اردیبهشت‌ماه خواهد بود، عنوان کرد: اگر بتوانیم اوراق مشارکت را منتشر کنیم و استقبال مردم هم برای خرید آن خوب باشد می‌توانیم کمک‌های دولتی را برای خط۳ قطار شهری مشهد داشته باشیم در غیر این‌صورت همان کمک ۲۵۰میلیارد تومان بلاعوضی خواهد بود که از سوی دولت به شهرداری مشهد تزریق شد.

شهر مشهد به صفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار