رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: جلوگیری از انحراف سرمایه‌گذاری‌ها و مقابله با فساد پیش‌نیاز و عاملی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۳۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 28 May 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اهداف آن موضوعاتی نیستند که به صورت اتفاقی و تصادفی محقق شوند بلکه مستلزم برنامه‌ریزی، اجرای کارشناسانه، نظارت فراگیر و آسیب‌شناسی دقیق و مداوم در همه بخش‌ها است.

وی با بیان اینکه مطالعه، شناسایی و بازبینی قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی که فعالان اقتصادی به صورت مستمر با آنها مواجه هستند با هدف صیانت از تولید و تجارت از ملزومات تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است افزود: در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، این سازمان به صورت جدی درحال پیگیری این موضوعات است.

دیودیده تصریح کرد: تعیین اولویت‌ها، جلوگیری از انحراف در امر سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به اموری که بازده مناسب دارند مورد تاکید هستند و رسیدن به این اهداف مستلزم توجه به موضوعات اساسی نظیر پایبندی به قانون و زدودن فساد در لایه‌های پیدا و پنهان فرآیندهای کاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال مبارزه مستمر، جدی و بدون ملاحظه با مظاهر و اشکال گوناگون و متفاوت فساد گام نخست این سازمان در تحقق اهداف والای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار