تابناک کهگیلویه و بویراحمد
و اینک و پس از چند سال فعالیت بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی، دست اندرکاران این رسانه به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای مخاطبان گرامی و همینطور کیفیت بخشی به محتوای اخبار و
کد خبر: ۲۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 27 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،این روزها رسانه های مجازی و سایت های خبری بخش اعظمی از سبد برداشت خبر توسط عموم جامعه را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر سایت های خبری تمام تلاش خود را به کار می برند بلکه بهترین شرایط و امکانات را جهت خبر رسانی به مخاطبان خود فراهم کنند.
یکی از سایت های محلی استان در اقدامی تصمیم به تغییر قالب سایت خود گرفته و در توضیحاتی هدف از این کار را اینگونه بیان می کند:
پایگاه خبری آوای رودکوف(آوای دنا)خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسوولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.

پایگاه خبری آوای رودکوف (آوای دنا) با هدف اطلاع رسانی صحیح و منصفانه راه اندازی شده و ضمن پوشش و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نسبت به بازتاب محرومیت ها و مطالبات به جا مانده مردم کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی اقدام می کند.

این پایگاه خبری ابتدا با نام "سایت تحلیلی خبری آوای دنا "ازاوایل آبان ماه سال 1390 در اختیار مخاطبان قرار گرفته و در شهریور 94 با نام "پایگاه خبری آوای رودکوف"از هیات محترم نظارت بر مطبوعات کشور مجوز انتشار گرفته و فعلا و تا اطلاع ثانوی با هر دو دامنه ((avayedena.com) و (avaye rodkof.ir) فعال می باشد.

این پایگاه خبری خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان و رهبرمعظم انقلاب، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسوولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.

و اینک و پس از چند سال فعالیت بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی، دست اندرکاران این رسانه به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای مخاطبان گرامی و همینطور کیفیت بخشی به محتوای اخبار و توجه به جنبه های بصری و زیبایی شناختی اقدام به طراحی قالب جدید «آوای رودکوف »کرده است.

در قالب جدید که توسط یکی از معتبرترین شرکتهای ایرانی طراحی گردیده سعی شده است از تمام ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خبر شامل گزارش، خبر، تصاویر، یادداشت، میزگرد، مصاحبه، تحلیل، اخبار روز شهرستانها، استان، ایران و جهان و هرآنچه نیاز مخاطبان است جانمایی و ارایه شود.

امید است قالب جدید پایگاه خبری آوای رودکوف(آوای دنا)» پس از رونمایی مورد توجه دوستداران عرصه خبر و اطلاع رسانی قرار گیرد.
گفتنی است در آخرین رتبه بندی های سایهای استان این سایت فعلا جزء ده سایت پر بیننده استان می باشد .

سایر جزئیات را در اینجا بخوانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار