اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد بعنوان استان برتر درپنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران معرفی شد
کد خبر: ۲۳۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 25 May 2016
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد ،در اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز که عصر جمعه 31 اردیبهشت 95 درفرهنگ سرای آسمان تهران برگزار شد اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد بعنوان استان برتر در برگزاری و اکران فیلم های این جشنواره معرفی گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست در پیامی ضمن تبریک این موفقیت به مردم و دوست داران محیط زیست استان گفت: تلاش ,همت و همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط استانی وهمت مضاعف تشکل ها منجر به اهدای لوح سپاس و دیپلم افتخار این جشنواره به استان شد.

سید اسدالله هاشمی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص چگونگی اکران فیل های این جشنواره موفق به این شدیم که در بین هفت استان برتر این جشنواره قرار بگیریم .

هاشمی ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی مرتبط با این جشنواره و اقشار مختلف مردم استان که در طول این یک هفته همراه محیط زیست استان بودند هدف از اجرای این جشنواره هار را که پس از وقفه ای 10 ساله برگزار شد را ارتقاء فرهنگ زیست محیطی عامه مردم عنوان کرد و گفت :امید آن را داریم که با تداوم چنین جشنواره هایی بتوانیم با همسو سازی مردم در حفاظت از محیط زیست گامی اساسی برداریم.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران 24 اردیبهشت ماه 95 همزمان با سراسر کشور در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اکران 250 فیلم و انیمیشن های منتخب زیست محیطی شروع و طی 6 روز با نمایش رایگان 60 ساعت فیلم در تاریخ 30/2/95 به کار خود پایان داد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار