فرماندار اشتهارد حمایت بدون قید و شرط از صنعتگران شهرک صنعتی اشتهارد و ناحیه صنعتی کوثر را از اولویت‌های نخست برنامه این فرمانداری عنوان کرد.
کد خبر: ۲۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 25 May 2016
ابوالفضل اینانلو در جلسه بررسی مشکلات صاحبان صنایع و موانع تولید بر رفع معضلات و مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی اشتهارد و ناحیه صنعتی کوثر این شهرستان تاکید کرد.
وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل باید به چرخاندن چرخ تولید در این دو مجموعه صنعتی تا حد توان کمک کرد و این مهم اولویت اول برنامه‌های فرمانداری اشتهارد و معاونت‌های این دستگاه در سال 95 است.
فرماندار اشتهارد ادامه داد: کارگروهی در فرمانداری اشتهارد تشکیل شده که اعضای آن متشکل از صاحبان صنایع و کارشناسان خبره  وکارآمد فرمانداری و دیگر نهادهای استانی و شهرستانی است که عمده فعالیت این کارگروه شناسایی علل وعواملی که مانع تولید و یا کند شدن روند آن و همچنین مشکلاتی که صنعتگران را آزار می‌دهد، است.

اینانلو تاکید کرد: از آنجایی که دولت عزم جدی برای رفع موانع تولید دارد، این عزم در نهادهای پایین دستی باید جدی‌تر باشد تا مشکلات صنعتگران که چرخه اقتصاد کشور به دستان آنها به حرکت در می‌آید به اطلاع مقامات ارشد دولت برسد تا تصمیمات سریعتر و تاثیر گذارتر گرفته شود.
وی همچنین به تمامی دستگاهای خدمات‌رسان که با فعالیت‌های صنعتگران مرتبط هستند تاکید کرد: باید با تعاملی سازنده و مفید، به تولید و اشتغال این منطقه و رفع مشکلات صنعتگران کمک کرد.
در ادامه این جلسه برخی صاحبان صنایع با اعلام مشکلات خود در زمینه بیمه،مالیات، تسهیلات بانکی و مسائل شهرک را مطرح و خواستار رفع آنها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار