کد خبر: ۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 15 April 2015
حجت الاسلام سید علی قاضی دزفولی اظهار داشت:سازمان حج و زیارت بستری را فراهم کند تا کسانی که برای عمره ثبت نام کرده اند اگر علاقه مند هستند در این شرایط تعلیق عمره به زیارت کربلا بروند.
حجت الاسلام سید علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در گفتگو با رهیاب در خصوص تعلیق سفر عمره اظهار داشت:این تصمیم بر اساس مصالح و مفاسدی که بر آن مترتب است اتخاذ شده است نسبت به کارشکنی ها و جسارت هایی که آل سعود نسبت به زائرین ایرانی انجام داده است این تصمیم لازم بود.
وی ادامه داد:آل سعود هر برخوردی با زائرین ایرانی دوست دارد انجام می دهد اما دیگر این اتفاقات فرودگاه جده و آزار جنسی دو نوجوان ایرانی، توهین به ملت ایران بود و نباید بی پاسخ می ماند.
امام جمعه دزفول تاکید کرد:باید این دو فرد خاطی به اشد مجازات برسند تا اعاده حیثیتی از ایرانی ها شود این کاری که آل سعود در فرودکاه جده کرد کمتر از کشتار حجاج در سال 66 نیست ما در آن قضیه چندسال رفتن به حج را متوقف کردیم.
وی اضافه کرد:درست است مردم ما به اماکن زیارتی در مکه و مدینه علاقه مند هستند اما برای زیارت  زیر بار هر خفت و ذلتی نخواهند نرفت سعودی ها باید متعهد شوند نسبت به هیچ زائر ایرانی جسارت نخواهند کرد و با روحانیون کاروان ها برخورد مناسبی داشته باشند.
سید علی قاضی دزفولی گفت:فضیلت زیارت کربلا کمتر از حج نیست ثواب و پاداش فراوانی برای زیارت امام حسین در روایات وارد شده است.
وی افزود: سازمان حج و زیارت بستری را فراهم کند تا کسانی که برای عمره ثبت نام کرده اند اگر علاقه مند هستند در این شرایط تعلیق عمره به زیارت کربلا بروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار