نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه به دلیل آن‌چه محرمانه خوانده می‌شود بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 24 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که تا پیش از این با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد ظهر امروز در حالی با حضور اعضای این شورا و به ریاست فرماندار برگزار شد که از حضور خبرنگاران ممانعت به عمل آمد.
این نشست که معمولا با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی به ویژه وضعیت اعتیاد تشکیل می‌شود به دلیل ارائه آمار از مواد مخدر محرمانه اعلام شد.
محافظه‌کاری شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه در ارائه آمار مربوط به این حوزه در حالی است که رحمانی فضلی وزیر کشور در یکی از نشست‌های خبری اعلام کرده بود آمار مواد مخدر محرمانه نیست و در ادامه از خبرنگاران خواسته بود شلاق خود را که همان قلمشان است را بردارند و بر پیکر مسؤولان بزنند و تا این کار انجام نشود کارها پیش نمی‌رود.
متولیان مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه باید آمار اعتیاد و سایر معضلات اجتماعی را از دایره محرمانه خارج و این موضوعات را برای مردم باز کنند؛چراکه مردم انتظار دارند از فعالیت مسؤولان آگاه باشند و این از حقوق شهروندی مردم است.
مسؤولان در کهگیلویه با از بین بردن دیوار بی‌اعتمادی خبرنگاران را به عنوان پل ارتباطی بین خود و مردم باور کنند و بدانند این پل ارتباطی باعث شفافیت در عملکرد مسؤولان می‌شود.
شورایی بودن برخی از نشست‌ها همان طور که از نامش برمی‌آید با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع و ارائه راهکارهای لازم است و قبل از تشکیل این شورا لازم است اطلاعات محرمانه خارج از نشست مطرح و مورد بررسی قرار گیرد تا در چنین جلسه‌ای اعضا به ارائه راهکارهای پیشگیرانه بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار