رئیس هیئت تکواندو استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی جام فجر تکواندو بانوان استان همدان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان اسدآباد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ 02 February 2015
رئیس هیئت تکواندو استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی جام فجر تکواندو بانوان استان همدان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان اسدآباد برگزار می شود.

احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جام فجر تکواندو بانوان استان همدان اظهار داشت:مسابقات قهرمانی جام فجر در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان اسدآباد در جمعه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: شرایط سنی این مسابقات در رده سنی نونهالان متولدین ۱۱ دی ماه ۷۹ تا دهم دی ماه ۸۲ و در رده سنی نوجوانان متولدین ۱۱ دی ماه ۷۶ تا دهم دی ماه ۷۹ است  و دارندگان کمربند آبی به بالا می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان با بیان اینکه به تیم هایی که مایل به اسکان باشند خوابگاه داده می شود، گفت: همچنین به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم قهرمانی و به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا می شود.

قنبری عنوان کرد: به تمامی شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در مسابقات اهدا خواهد شد و برای شرکت در این مسابقات داشتن بیمه ورزشی سال جاری و داشتن وسایل کامل مبارزه الزامی است.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان با اشاره به فعالیت شهرستان ها در این رشته بیان کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان های استان همدان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن، فامنین و کبودرآهنگ دارای رئیس هیئت تکواندو هستند و فعالیت دارند.

وی یادآور شد: با توجه به سطح بالای تکواندو کشور هیئت تکواندو استان همه ساله به طور معمول جزو ۱۵ استان برتر تکواندو بوده است.

قنبری با بیان اینکه ۴۰ باشگاه فعال تکواندو در استان همدان وجود دارد، گفت: مجموعه تکواندو کاران استان همدان پنج هزار و ۵۰۰ نفر است که نزدیک به دو هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان عنوان کرد: رشته تکواندو در همدان ۶۰ نفر مربی دارد که ۱۵ نفر از آنها مربی خانم هستند و از ۶۵ نفر داور نیز ۱۵ نفر را داوران خانم تشکیل می دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار