تابناک کهگیلویه و بویراحمد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: دو مدافع حرم به نام های جمال نارکی و اسکندر سینا به دلیل جراحات وارده به درجه جانبازی نائل شدند و در تهران تحت مداوا می باشند.
کد خبر: ۲۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 23 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سیروس باوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دو مدافع حرم به نام های جمال نارکی و اسکندر سینا به دلیل جراحات وارده به درجه جانبازی نائل شدند و در تهران تحت مداوا می باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در ادامه به موضوع گلزار شهدای گچساران پرداخت و گفت: ۹۸ درصد از گلزارهای شهدای این شهرستان معادل۴۲ مورد از سال ۱۳۸۵ تاکنون ساماندهی شده است.در این تعداد گلزار ساماندهی شده پیکر ۳۵۸ شهید انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس آرمیده است.
وی ابراز کرد: بیش از ۴۳ گلزار شهدا با ۳۵۹ قبر در این شهرستان وجود دارد.
باوی تصریح کرد: ساماندهی گلزار تک مزاری آبکل با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون ریال در دست اجراست.
وی تعداد جانبازان این شهرستان را بیش از ۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۰۰ نفر آنان دارای درصد جانبازی زیر ۲۵ درصد است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: بیش از ۴۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد در زمان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی تعداد جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان را ۱۳ نفر عنوان کرد و گفت: حضور این تعداد ایثارگر در گچساران جلوه بارز فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در این منطقه است.
گزارش:سمیرا نصاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار