منتخب مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی دوره دهم ازمدیریت صحیح به عنوان مهمترین عامل دربخش صنعت نام برد.
کد خبر: ۲۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 23 May 2016
منتخب مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی دوره دهم ازمدیریت صحیح به عنوان مهمترین عامل دربخش صنعت نام برد.


به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات صنعتگران استان در اتاق بازرگانی اظهار کرد: رشد بخش صنعت بر اساس آمار اخذ شده در سال 94 منفی یک درصد بود که بخش قابل توجهی از این معضل ناشی از تحریم های بین المللی و مشکلات ساختاری داخلی است.

وی افزود: رونق بخش صنعت متاثر از پارامترهای متعددی همچون سرمایه، فناوری، مواد اولیه، مدیریت و بازاریابی است که در این میان مهم ترین عامل موفقیت مدیریت صحیح است.

کاظم زاده با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران استان یادآور شد: صرف دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکلات آنان را برطرف نمی کند و پرداخت وام های بانکی تنها یک مسکن کوتاه مدت است و در بلند مدت مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

منتخب مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با نگاه صادراتی به کشور عراق واحدهای تولیدی تاسیس شوند تا ضمن ارزش افزوده زمینه درآمدزایی برای فعالان این حوزه فراهم شود.

منتخب مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی در مجلس دهم نیز در این نشست با اشاره به درخواست صنعتگران استان برای اصلاح قوانین کار و مالیات گفت: اصلاح این قوانین زمان بر و ممکن است یک تا 2 سال طول بکشد ولی در کوتاه مدت باید بتوان راهکاری برای رفع مشکلات تولیدکنندگان اتخاذ کرد.

سلام امینی افزود: تعدادی از صنعتگران استان در اثر وقوع سیل سال گذشته دچار خسارت شدند که از طریق رایزنی با وزیر صنعت، مشکلات آنان در حد توان بر طرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای تسهیلاتی را برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار در استان های ایلام و سیستان و بلوچستان در نظر گرفته که با همکاری مجمع نمایندگان استان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا صنعتگران از این امکان منتفع شوند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار