فرماندار شهرستان دنا گفت: هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر به شهر سی‌سخت سفر می‌کنند که باید زیرساخت‌های لازم را برای اسکان و استقرار آن‌ها فراهم کرد.
کد خبر: ۲۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 21 May 2016
عباس بهشتی‌رو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش اقدام و عمل در توسعه شهر توریستی سی‌سخت اظهار کرد: این همایش به بهترین نحو در شهر سی‌سخت برگزار شد و حضور گسترده مردم و نخبگان و مسؤولان نشان از اهمیت این همایش داشت.
فرماندار شهرستان دنا گفت: این حضور نشان داد که همه در استان به خصوص قشر جوان و نخبه برای آینده سی‌سخت دغدغه دارند و خواهان توسعه هر چه بیشتر این شهر توریستی هستند.
بهشتی‌رو افزود: شهر سی‌سخت از جهات مختلف دارای اهمیت است و نام بردن از یک ظرفت نباید موجب مغفول ماندن ظرفیت‌های دیگر این شهر شود.
فرماندار شهرستان دنا گفت: مسؤولان به این شهر توجه دارند و در آینده شاهد تحولات خوبی در این شهر خواهیم بود.
وی افزود: شهر سی‌سخت قبل از هر چیز شهری با ظرفیت‌های انسانی بالا و دارای افرادی نخبه و تحصیلکرده است که این استعدادهای برتر می‌توانند در توسعه شهر خودشان در آینده اثرگذار باشند.
بهشتی‌رو در ادامه اظهارت خود به حوزه گردشگری این شهر اشاره کرد و گفت: هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این شهر سفر می‌کنند که باید زیرساخت‌های لازم را برای اسکان و استقرار آن‌ها در سی‌سخت فراهم کرد.
فرماندار شهرستان دنا افزود: سرمایه‌گذاری در شهر سی‌سخت در حوزه‌های مختلف از جمله در گردشگری و باغداری و همچنین در حوزه آب بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار