شهردار یاسوج:با افتتاح این مرکز پرسنل شهرداری‌های سایر شهرهای استان را نیز آموزش می‌دهیم.
کد خبر: ۲۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 18 May 2016
محمد علی جاوید  در حاشیه آیین افتتاحی سالن آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج با بیان اینکه شهرداری به واسطه حجم وظایفی که دارد نیازمند اجرای برنامه آموزشی است، اظهار داشت: هریک از پرسنل شهرداری علاوه بر حوزه تخصصی خود باید به قوانین مسلط باشند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه ایجاد بسترهای آموزشی باید پیش از این در شهرداری اجرا می‌شدند، بیان کرد: بخشی از اعتبارات این شهرداری در راستای آموزش هزینه می‌شود.

وی ابراز کرد:‌ از امروز با افتتاح این مرکز برنامه های آموزشی در اولویت کار شهرداری قرار دارد و دوره های عمومی و تخصصی ویژه پرسنل شهرداری برگزار می‌شود.

جاوید با بیان اینکه این دوره ها با حضور استادهای برجسته برگزار می‌شود، عنوان کرد: با افتتاح این مرکز پرسنل شهرداری‌های سایر شهرهای استان را نیز آموزش می‌دهیم.

شهردار یاسوج با اشاره به وجود بیش از یک هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر یاسوج، اظهار داشت : علاوه بر پرسنل شهرداری دوره های آموزشی ویژه شهروندان، صنوف مختلف و اتحادیه ها برگزار می‌شود./تسنیم

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای فرزندان پرسنل شهرداری، تاکید کرد: براب ارتقا کیفیت آموزش باید سالن های جنبی و کارگاه های مختلف علمی و آموزشی ایجاد شود.

جاوید با اشاره به اهمیت تحقیق و توسعه در شهرداری تصریح کرد: از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با حوزه پژوهش در شهرداری استقبال می کنیم.

وی بیان کرد: این ساختمان را از سیستم اداری به پژوهشی و آموزشی تغییر کاربری دادیم و تا کنون حدود یک میلیارد ریال در این زمینه هزینه شد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: ساختمان اداری با اعتبار 600 میلیون تومان در حال ساخت است و امید است با تلاش همکاران ساختمان های علمی و پژوهشی متعددی در شهر یاسوج ساخته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار