تابناک کهگیلویه و بویراحمد
وی غرور انگیزترین قسمت را مربوط به دانش‌آموزی دانست که تنها 200 تومان برای این کار توانسته بود کمک کند.
کد خبر: ۲۳۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 18 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دیروز هیجدهمین همایش خیرین مدرسه ساز در یاسوج برگزار شد بلکه از طریق توجه دادن خیرین به وضعیت نامطلوب مدارس این استان بتوان به 600 مدرسه استان که نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند کمک کرد.
یکی از سخنرانان این مراسم محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بود که در بخشی از صحبت های خود گفت:اکنون در کل کشور تعداد 600 هزار خیر در حوزه مدرسه‌سازی داریم که در خارج از کشور نیز تعداد یک‌هزار خیر مدرسه‌ساز فعالیت دارند.
محمدرضاحافظی در خصوص فعالیت های انجام شده توسط خیرین گفت: حدود35درصد مدارس ساخته شده در کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند.
وی در ادامه افزود:جشنواره خیرین مدرسه ساز برای افزایش مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی از15اردیبهشت در استانهای کشور آغاز شد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تمجید از خیرین استان گفت:فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد بسیار ارزشمند و فعالیتهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی گفت:رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار ریشه در تعلیم و تربیت صحیح فرزندان دارد و همه ما باید خود را در برابر آنان مسئول بدانیم.
ماجرای جالب دانش آموزی که می خواست قلک کمک به مدرسه سازی سبک نباشد
ماجرای جالب دانش آموزی که می خواست قلک کمک به مدرسه سازی سبک نباشد
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در بخش دیگری از صحبت هایش به بازگو کردن خاطره جالبی از یک دانش آموز گرگانی پرداخت که می خواست قلک کمک به مدرسه سازی خود سبک و کم وزن نباشد.
حافظی گفت: تعداد 126 هزار قلک برای کمک به امر خیر مدرسه‌سازی در میان دانش‌آموزان گرگانی توزیع شد که مبالغ متفاوتی در این قلک ها بود. از 200 تومان تا 25 هزار تومان برای این امر خیر در مدارس کمک شده بود.
وی غرور انگیزترین قسمت را مربوط به دانش‌آموزی دانست که تنها 200 تومان برای این کار توانسته بود کمک کند.
حافظی گفت: این دانش‌آموز گرگانی برای این که قلک سبکی را با 200 تومان اهدا نکند در قلک مقداری آهن و میخ ریخته بود تا بتواند در بین هم کلاسی‌های خود قلک سنگینی را به امر مدرسه‌ سازی اهدا کند که ارزش کار وی از ساخت صدها و بلکه هزاران مدرسه بیشتر به نظر می‌رسد.
در این همایش برخی مسئولین استانی و همچنین نماینده ولی فقیه در استان حضور داشتند.
ماجرای جالب دانش آموزی که می خواست قلک کمک به مدرسه سازی سبک نباشد



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
نه عزيزم، دلش همون ٢٠٠ تومن رو خواسته كمك كرده، واسه اينكه كم نياره توش ميخ ريخته، كجاش غرور انگيزه دلبندم؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار