رئیس اتحادیه تعاون روستایی با اشاره به اینکه از ۱۹ اردیبهشت خرید گندم تضمینی را در شهرستان کهگیلویه شروع کردیم، گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ تن گندم معمولی و ۶۰۰ تن گندم دروم خریداری شده است.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 18 May 2016
حبیب دیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 6 هزار و 500 تن گندم در شهرستان خرداری شد اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره برداشت مقدار گندم خریداری شده به 15 هزار تن برسد.

وی با بیان اینکه از این مقدار نزدیک به 3 هزار تن گندم معمولی و 11 هزار تن گندم دروم است تصریح کرد: به صورت میانگین و با توجه به درصد، گندم دروم یک هزار و 306 تومان و گندم معمولی یک هزار و 262 تومان خریداری می‌شود.

دیبا با بیان اینکه انبارهای ذخیره‌سازی مسقف و روباز گندم در شهرستان نزدیک به 5 هزار تن است گفت: در صورت لزوم از انبارهای جهاد کشاورزی استفاده و اداره غله استان وعده داده که قبل از تکمیل ظرفیت نسبت به حمل گندم‌های ذخیره شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در محل‌های روباز ذخیره‌سازی گندم برای موارد اضطراری مانند بارندگی شده است افزود: به صورت روزانه چک لیست خرید تضمینی گندم کشاورزان را به بانک کشاورزی برای پرداخت به موقع ارسال می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار