کد خبر: ۲۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 17 May 2016


نائب رئیس اول اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه اتاق اصناف میزبان زائرین پیاده گیلانی در مراسم ارتحال امام(ره) است، گفت: در حال حاضر تعداد زوار پیاده گیلانی ۵۰۰ نفر تخمین زده شده که احتمال افزایش آن وجود دارد.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به روز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: کاروان پیاده زوار مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که از استان گیلان عازم مرقد مطهر می‌شوند، در طول اقامت در استان مهمان اتاق اصناف البرز هستند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه از ابتدای ورود زوار گیلانی به البرز تا خروج، وظیفه پذیرایی از آن‌ها به عهده اتاق اصناف است، افزود: همه ساله با همکاری بسیج اصناف استان البرز این امر تحقق پیدا کرده و در سال‌جاری نیز طبق روال هر سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقدمات این کار مهیا شده است، گفت: در حال حاضر تعداد زوار پیاده گیلانی 500 نفر تخمین زده شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

حصاری با بیان اینکه طول ورود تا خروج زوار پیاده گیلانی به استان البرز 24 ساعت است، افزود: اتاق اصناف استان البرز مشکلی از جهت تامین اعتبار و پذیرایی از زوار امام راحل(ره) را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار