بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۳۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 16 May 2016
سرپرست فرمانداری رامهرمز منصوب شد

طی حکمی از سوی فرج الله خبیر سرپرست استانداری خوزستان، علی بویری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رامهرمز منصوب شد. (جزئیات بیشتر)




طرح سؤال اعضای شورای شهر شوش به شهردار ابلاغ شد

طرح سؤال از شهردار شوش که به امضای 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر رسیده است به هیأت رئیسه شورا برای ابلاغ به شهرداری منتقل شد. (جزئیات بیشتر)




ادعای مهیا نبودن ورزشگاه خرمشهر بی‌اساس است

عبدالکاظم طالقانی ا‌دا‌مه‌ داد: این که عنوان می‌شود این ورزشگاه آماده نیست، حرف بی‌اساسی است. این مساله برعهده سازمان لیگ است که مسائلی این چنینی را تشخیص دهد. مسئولان این سازمان چند ماه قبل به صورت متعدد مراجعه کرده‌اند و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و گفتند که 99 درصد از شرایط آماده است، یک درصد باقی‌‌مانده نیز در مدتی که گذشت مد نظر قرار گرفت تا همه مسائل ورزشگاه از جمله مسائل اصلی و جانبی همچون چمن، نور، آبخوری و سرویس‌های بهداشتی آماده شود. (جزئیات بیشتر)




رهاسازی 400 هزار بچه ماهی در تالاب شادگان

ناجی نواصری رئیس اداره شیلات شادگان گفت: با توجه به اهمیت احیاء مجدد ذخایر ماهیان تالابی در تالاب بین المللی شادگان، با مساعدت اداره کل شیلات استان خوزستان 400 هزار بچه ماهی از گونه های مختلف بومی شهرستان در تالاب رهاسازی شد. (جزئیات بیشتر)




دستگیری سارق اینترنتی در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند اظهارکرد: در بررسی های تخصصی پس انجام استعلامات بانکی و شرکتی و همچنین تحقیقات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس ، مشخص شد که یک زن 20 ساله عامل این برداشت غیرمجاز بوده است. (جزئیات بیشتر)




برداشت گندم از مزارع اندیکا آغاز شد

مدیرجهاد کشاورزی اندیکا از آغاز عملیات برداشت گندم از سطح سه هزار هکتار از اراضی این شهرستان خبرداد.

بهنام القاسی گفت: عملیات برداشت محصول گندم این شهرستان از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه می یابد. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار