سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از اغاز انتشار اوراق مشارکت خط 2 قطار شهری از روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 15 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، با بیان اینکه هدف از عرضه اوراق مشارکت تأمین منابع لازم جهت اتمام خط 2 قطار شهری است، اظهار کرد: این اوراق از تاریخ 25 لغایت 30 اردیهشت ماه امسال در شعب منتخب بانک شهر سراسر کشور عرضه می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قیمت اسمی هر ورقه این اوراق یک میلیون ریال می‌باشد، بیان کرد : نرخ این اوراق مشارکت 18 درصد بوده و معاف از مالیات است و سود آن نیز به صورت 3 ماهه به مشارکت کننده گان پرداخت می‌شود.
سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بازارگردان این اوراق مشارکت، شرکت تامین سرمایه امین‌ است، عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده معاملات ثانویه این اوراق در بازار بورس و فرا بورس نیز انجام خواهد شد.

حصاری با توجه به سابقه درخشان شهرداری مشهد در 10 دوره انتشار اوراق مشارکت، تصریح کرد: خدمات ارائه شده توسط شهرداری در جهت رفاه حال مجاوران و زائران حریم رضوی است؛ شرکت‌کنندگان در این اوراق مشارکت علاوه بر دریافت سود 18 درصد، از اجر و پاداش معنوی آن نیز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه خط 2 قطار شهری به طول 14.5کیلومتر طراحی شده و شمال و جنوب مشهد را به یکدیگر متصل می‌کند، خاطر نشان کرد: انتظار داریم مردم همانند پروژه‌های قبلی شهرداری ما را یاری دهند تا خط 2 قطار شهری همانند باقی پروژه‌ها با موفقیت به پایان رسد.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار