مدیرکل حج و زیارت لرستان :
محمد خسروی مدیرکل حج و زیارت لرستان در جلسه‌ مشترک با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و کانون مداحان این شهرستان گفت: میزان اعزام به عتبات عالیات در یک‌سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.8 درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۲۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 15 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،محمد خسروی مدیرکل حج و زیارت لرستان در جلسه‌ مشترک با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و کانون مداحان این شهرستان گفت: میزان اعزام به عتبات عالیات در یک‌سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.8 درصد افزایش‌یافته است.

وی افزود: پروازهای هوایی از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد نجف به 35 فقره افزایش‌یافته و همچنین میزان اعزام به عتبات عالیات در یک‌سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.8 درصد افزایش‌یافته است.

خسروی تصریح کرد: همه‌روزه از لرستان یک تا پنج کاروان به مقصد عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر برخی افراد سودجو بدون هیچ‌گونه مجوز قانونی زائرانی را به مقصد عتبات عالیات با خود همراه می‌کردند که خطراتی را برای آن‌ها به همراه داشته است که با برخورد جدی با این‌گونه افراد و آگاه‌سازی مردم از فعالیت آن‌ها خودداری می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت لرستان بیان داشت: رسالت مهم سازمان حج و زیارت تلاش در راستای ارتقاء جوانب معنوی زندگی افراد در کنار جنبه مادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار