شماری از دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند در اعتراض به وضع بد غذای سلف دانشگاه، امروز (شنبه) تجمع اعتراضی برگزار کردند.
کد خبر: ۲۲۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 14 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، روزانه حدود 1000 پرس ناهار در سلف این دانشگاه به دانشجویان عرضه می شود که امروز ظهر بیش از نیمی از دانشجویانی که غذا رزرو کرده بودند، غذای خود را از مقابل سلف تا مقابل اتاق مسئول امور دانشجویی روی زمین چیدند و پس از آن با برگزاری تجمعی در یکی از معابر دانشگاه اعتراض مسالمت آمیز خود را نشان دادند.

یکی از دانشجویان معترض گفت: وضع غذای این دانشگاه چندان خوب نبود ولی از ماه های اخیر این وضع بدتر شده و کیفیت غداها بسیار پایین آمده است.

وی با بیان اینکه کیفیت خوب غذای سلف دانشگاه از کف حقوق دانشجویان هر دانشگاهی است، عنوان کرد: هدف اصلی ما از این اعتراض بهبود وضع غذاست و مسئولان دانشگاه باید به اعتراض ما پاسخ داده و کیفیت غذاها را بهبود بخشند، زیرا که اکثر دانشجویان این دانشگاه خوابگاهی هستند و هر روز از غذای سلف تغذیه می کنند و با این کیفیت غذا انرژی لازم برای نشستن در کلاس وجود ندارد.

گفتنی است، دانشجویان در این تحصن با سر دادن شعارهایی مانند " غذای بی کیفیت نمی‌خوایم نمی‌خوایم"، " مسئول باید بیاد" و " دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد" اعتراض خود را نشان دادند و در پایان با قرائت بیانیه ای خواستار رسیدگی مسئولان شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
کي اهميت ميده آخه!!! دانشجوهم دانشجوى قديم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :