معدل امنیت آبادان در نقطه صفر مرزی قابل قبول است.
کد خبر: ۲۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 04 May 2016
فرماندار ویژه آبادان گفت: معدل امنیت آبادان به لحاظ قرار داشتن در نقطه صفر مرزی و بر اساس شاخص‌ها، قابل قبول و در ردیف امنیت ترین شهرهای استان قرار دارد.

عزیزالله شهبازی افزود: تامین امنیت و نظم انتخابات به عنوان یک کار تیمی، جمعی و مهمترین مسئولیت در شش ماه اخیر بر عهده نیروهای پلیس نهاده شد.

وی با اشاره به مختصات جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی شهرستان آبادان گفت: آبادان تنها شهرستان غیر مرکز است که سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، با توجه به برخورداری آبادان از مزیت‌های نسبی در بحث صنایع، فرهنگی، اجتماعی، راههای مواصلاتی و مرز مشترک با کشوری که در درون خود مشکل امنیتی دارد، نیروهای انتظامی شهرستان آبادان تاکنون برای تامین آرامش این سرزمین و مردمانش به خوبی تلاش کرده است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: اتحاد، اتفاق نظر، همدلی و همزبانی میان اعضای شورای تامین سبب شد تا در انتخابات هیچ وضعیتی به لحاظ امنیتی پیش نیاید، ما آرامش فعلی آبادان را مرهون درایت در بخشهای مختلف بالا دست هستیم.

شهبازی  گفت: در ایام نوروز هیچ موردی که سبب بروز اختلال در امنیت منطقه شود، نداشتیم، جایگاه مردم و شهر آبادان رفیع است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار