پایان رای گیری در خوزستان
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان از صبح امروز با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان آغاز شده است، اخبار لحظه به لحظه این انتخابات را در این بسته خبری مشاهده کنید.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 29 April 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ انتخابات در استان خوزستان از ساعت ۸ صبح در ۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۰ حوزه انتخابیه فرعی آغاز شده و از همان ساعات اولیه شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای بودیم.

 به گفته فرج الله خبیر رئیس ستاد انتخابات استان خورستان، گفت: این ۶ حوزه انتخابیه اصلی شامل اهواز(کارون، باوی و حمیدیه)، آبادان، بهبهان(آغاجاری)، ایذه(باغملک)، ماهشهر(هندیجان و امیدیه)، انتخابیه مسجدسلیمان(اندیکا، لالی و هفتکل) است.


فرماندار اهواز : ۶۷۸ شعبه در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون دایر است

اسماعیل ارزانی گفت: ۴۷۳ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اهواز فعال است و به تعداد صندوق‌ها نیز بازرس وجود دارد.

وی افزود: مجموعاً ۶۷۸ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون دایر هستند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به خوبی انجام شود و مردم مشارکت خوبی داشته باشند ولی همیشه تعداد مشارکت در انتخابات مرحله دوم، کمتر است.

ارزانی‌بیرگانی با اشاره به زمان اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به این‌که شمارش آرا در مرحله دوم انتخابات آسان‌تر است، پیش‌بینی می‌شود زمان اعلام نتایج نیز زودتر از دور اول باشد.


استقرار ۱۳۴ شعبه اخذ رای در آبادان

عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان با اشاره به آغاز فرآیند رای‌گیری در آبادان و عدم وجود مشکل، اظهار کرد: ۱۳۴ شعبه اخذ رای در آبادان فعال است و سه هزار نفر نیز در این شعب مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که در هر شعبه یک تا دو بازرس وجود دارد، گفت: همچنین ۱۳۴ نماینده در این شعب بر فرآیند رای‌گیری نظارت دارند.


 ۸۲ شعبه اخذ رای در شهرستان کارون آرای مردم را جمع آوری می کنند

غلام علیدادی فرماندار شهرستان کارون ۸۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان کار جمع آوری آرای مردم در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری می کنند.

وی گفت: از ۸۲ شعبه رای گیری در این شهرستان ۶۷ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار هستند.

علیدادی افزود: در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از دو هزار نفر عوامل اجرایی همکاری می کنند.


فرماندار ایذه : کار اخذ رأی در ۱۶۲ شعبه ایذه با شور و استقبال مردم در حال انجام است

آقاجان علیخانی‌پور اظهار کرد: برای این مرحله ۱۶۲ شعبه اخذ رأی برای این شعبه در نظر گرفته شده است و برای انجام انتخابات تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: همه تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان برای انجام یک انتخابات سالم و پرشور است و برای انجام این امر نزدیک به ۴ هزار نفر مشغول به‌کار هستند.

فرماندار ایذه در پایان تصریح کرد: از مجموع ۱۶۲ شعبه ۶۵ شعبه ثابت و ۹۷ شعبه سیار هستند.


 فرماندار باوی: استقرار ۷۷ شعبه اخذ رای در شهرستان باوی

حیدر کاظمی عنوان کرد: افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را حدود ۶۱ هزار نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از آغاز زمان رای گیری مردم حضور پرشوری پای صندوق های رای دارند افزود: حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همکاری کردند.


فرماندار مسجدسلیمان : بیش از ۱۶۸ هزار نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان واجد شرایط رای دادن هستند

علیرضا گروئی گفت: ۱۶۸ هزار و ۳۰۹ نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم هستند.

وی افزود: درحوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا ۲۱۷ شعبه شامل ۱۱۶ ثابت و ۱۰۱ سیار در نظر گرفته شده است.


 فرماندار باغملک : ۷۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در باغملک وجود دارد

لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد:در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان باغملک در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۵۹ شعبه رای در شهر باغملک، ۲۲ شعبه در شهر صیدون و ۱۹ شعبه در شهر میداوود این شهرستان مستقر شده است.


فرماندار هندیجان : بیش از ۲۷هزار نفر واجد شرایط رای دادن در هندیجان

احمد جعفری نسب گفت: ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر در این حوزه انتخابیه برای دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار هندیجان افزود: ۳۴ شعبه برای جمع آوری آرای افراد واجد شرایط در این شهرستان دایر شده است.

وی گفت: ۱۲ هزار نفر در این مرحله از انتخابات کار جمع آوری رای، نظارت، بازرسی و امنیت را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.


آغاز زندگی مشترک زوح جوان چوئبده ای در پای صندوق رای

«محمدرضا فرحانی» و «زینب فرحانی» زوج جوان اهل شهرستان چوئبده با حضور در پای صندوق رای در مدرسه عمار چوئبده ضمن انداختن رای خود در صندوق شروع زندگی مشترکشان را نیز آغاز کردند.

آخرین اخبار از مرحله دوم انتخابات مجلس در استان خوزستان


گزارش تعدادی تخلف انتخاباتی در خوزستان

فرج اله خبیر معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تاکنون تخلفاتی در حوزه های مختلف انتخاباتی داشتیم و در صورت وجود استنادات، به عنوان جرم انتخاباتی تلقی شده و تحویل مراجع قضایی می شوند.


رای گیری در خوزستان پایان یافت/ شمارش آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از پایان زمان رسمی رای گیری در شعب اخذ رای در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در خوزستان خبر داد.

فرج الله خبیر اظهار کرد: ساعت اخذ رای در خوزستان تا ساعت ۲۱ بود و بعد از آن زمان تمدید نشد ولی افرادی که درون شعب اخذ رای حضور دارند باید کار رای گیری خود را انجام دهند.


فرماندار اهواز: فردا تمام مدارس دایر هستند

فرماندار اهواز با اشاره به تفاوت انتخابات امروز نسبت به انتخابات 7 اسفند، گفت: به‌هیچ‌عنوان مدارس فردا(شنبه 11 اردیبهشت) تعطیل نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: با وجود این گمان نمی‌کنم شمارش آرا تا ساعت 2 بامداد هم به طول بیانجامد و خیلی زود آراء تجمیع، شمارش و نتایج آن اعلام می‌شود؛ بنابراین تمام مدارسی که در شش حوزه انتخاباتی شعب اخذ رأی بودند، فردا دایر هستند و هیچ مدرسه‌ای تعطیل نخواهد شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار