معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد:
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اقدامات بسیاری در حوزه سلامت به کمک خیرین انجام شده؛ آنچه که گاه حوزه سلامت می‌خواست برای مردم انجام دهد، اکنون به مطالبه مردم تبدیل شده و این فرهنگ‌سازی، حاصل دسترنج افراد فعال در عرصه سلامت بوده است.
کد خبر: ۲۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 26 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ شکرالله سلمان‌زاده ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان و خیرین عرصه سلامت خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات بسیاری در حوزه سلامت به کمک خیرین انجام شده و  آنچه مسئولان حوزه سلامت می‌خواستند برای مردم انجام دهند، اکنون به مطالبه ای  مردمی تبدیل شده و این فرهنگ‌سازی، حاصل دسترنج افراد فعال در عرصه سلامت بوده است.

وی افزود: تا زمانی که دو نعمت امنیت و سلامتی را از دست ندهیم متوجه آن نیستیم و  مسئولان امنیتی و نظامی برقراری امنیت و سلامتی با شکلی انجام می دهند که سودش به همه ما می رسد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: حوزه سلامت گسترده‌ترین حوزه خدمت‌رسانی به مردم است و هیچ فردی در کشور، از مراقبت‌های اولیه و پوشش خدمات بهداشتی و درمانی  نیست.
 
سلمان‌زاده ادامه داد: حوزه سلامت از نظر تنوع خدمت منحصر به فرد است و در جنبه‌های فکری، معنوی و روحی به افراد خدمت‌رسانی می‌کند.
 
وی عنوان کرد: این گستردگی خدمت و زحمات بسیار ارزشمند است و امیدواریم که همه بتوانیم این وظیفه خطیر حفظ و ارتقای سلامت جامعه را به درستی انجام دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار