تابناک گیلان - نشست خبری شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان، صادق حسنی جوریابی نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم رشت و جمعی از خبرنگاران در زمینه ی اعلام رویکرد اصلاح طلبان گیلان در دور دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه برگزار شد
کد خبر: ۲۱۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 23 April 2016
تابناک گیلان - نشست خبری شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان، صادق حسنی جوریابی نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم رشت و جمعی از خبرنگاران در زمینه ی اعلام رویکرد اصلاح طلبان گیلان در دور دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه برگزار شد

احمد رمضانپور نرگسی در ابتدای این جلسه به بیان دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت و اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مردم ایران اتفاق خوشی را رقم زدند که حاصل آن نجات کشور از بحران و بن بست بود.

وی با بیان این مطلب که نتیجه انتخابات یازدهم امنیت ایران را به سمت و سوی مستحکم تری سوق داد، گفت: حضور مردم در انتخابات اسفند ماه ۹۴ بار دیگر اقتدار و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات کرد و این نقطه ی عطفی در تاریخ کشور است.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به اینکه در ایام انتخابات کاندیداهای اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند، افزود: جبهه اصلاحات با توجه به رد صلاحیت کاندیداهای خود تصمیم گرفت تا از کاندیداهای مستقل ، معتدل و تکنوکرات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۴ استفاده کند.

وی در زمینه ی وضعیت اصلاح طلبان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان گفت: در بسیاری از استانها مردم به لیست اصلاحات رای دادند و استان گیلان نیز از این قاعده مستثنی نبود و توانستیم مشارکت حداکثری مردم در گیلان را شاهد باشیم.

رمضانپور تاکید کرد: خروجی انتخابات همان چیزی بود که مقام معظم رهبری در منشور انتخاباتی بیان کرده بودند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در زمینه مجلس دهم اظهار داشت: آنچه مسلم است و اینگونه مشخص شده مجلس، عاری از جریانات تندرو کشور می باشد و به عقیده بنده یک نگاه عقلانیت توام با خرد جمعی در مجلس دهم حاصل شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که مجلس دهم تعامل خوبی با دولت داشته باشد دولتی که شعار تدبیر و امید را در سرلوحه خود قرار داده است.

حسنی: شعارهای انتخاباتی باید همراه با اقدام و عمل باشد

صادق حسنی جوریابی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر و قدردانی از مردم به خاطر حضور در پای صندوق های رای گفت: با اعتقاد قلبی و به جهت خدمت به مردم این شهرستان و استان پا به عرصه انتخابات گذاشتم و بسیار مفتخرم که مردم این بنده حقیر را در انتخابات همراهی کردند.

وی با بیان این مطلب که شعارهای انتخاباتی باید همراه با عمل و اقدام باشد اظهار کرد: استان گیلان ظرفیت های بالقوه ای دارد که براحتی می توان از وجود این پتانسیل ها برای رفع معضل بیکاری و اشتغالزایی بهره گرفت.

کاندیدای دور دوم مجلس دهم افزود: نباید بگوییم که استان گیلان صرفا استانی کشاورزی و یا گردشگری است چون استان ما این ظرفیت و توان را دارد که در بحث ایجاد بنگاههای زودبازده، رونق و توسعه بخش کشاورزی و استفاده از پتانسیل های طبیعی گردشگری حرکت کند .

حسنی ادامه داد: اقتصاد گیلان می تواند شکوفا شود و این شکوفایی یک شبه رخ نمی دهد و هر فردی که چنین شعاری را عنوان کند در حقیقت عوام فریبی کرده است.

وی تاکید کرد: استان گیلان نیازمند برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه در بخش کارآفرینی و اشتغال است و باید متخصصان امر برای گذر از بحران بیکاری چاره اندیشی کنند.

حسنی سهم گردشگری استان گیلان را از حضور گردشگران ، آمار بالای تصادفات و غرق شدگی در دریا خواند و تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای حوزه گردشگری و فراهم نمودن امکانات لازم از اهم مواردی است که می توان به طرز صحیح از حضور گردشگران بهره برد.

وی در پایان از حمایت اصلاح طلبان استان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود تشکر کرد. / گیل خبر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار