فرمانده انتظامي "سيرجان" از دستگيري فردي كه 13 ميليارد ريال از يك تاجر پسته كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 18 April 2016

سرهنگ "محمدرضا ايران نژاد" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اين كه فردي ، وي را فريب داده و 45 تن پسته به ارزش 13 ميليارد ريال از او خريداري كرده است، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي سيرجان قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود بيان داشت، مدتي پيش توسط يكي از دوستانم متوجه شركت بازرگاني در يكي از شهرهاي اصفهان شدم كه پس از تماس با اين شركت توانستم مقدار چهار تن پسته را به اين شركت بازرگاني بفروشم و پول را به طور نقد دريافت كنم .

اين مقام انتظامي عنوان داشت: مجددا شاكي كه توسط اين شركت بازرگاني اعتمادش جلب شده بود مقدار 45 تن پسته را به اين شركت مي فروشد و در قبال آن تعدادي چك و سفته به ارزش 13 ميليارد ريال دريافت مي كند كه در هنگام نقد كردن چك و سفته ها متوجه مي شود كه صاحب اين شركت كلاهبردار است و ديگر پاسخگوي وي نبوده است.

ايران نژاد ادامه داد: ماموران پليس آگاهي با انجام يكسري اقدامات پليسي ، متهم را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را در استان اصفهان دستگير كردند.

وي بيان داشت: متهم كه با اسم جعلي اقدام به اين كار كرده بود در مواجهه با مدارك و مستندات پليس به بزه انتسابي اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان به مردم توصيه كرد: هوشيار باشند و فريب افراد كلاهبردار كه معمولا حراف ، ولخرج و شياد هستند را نخورند و با تحقيق و بررسي كامل، خريد خود را انجام دهند و در هنگام دريافت چك و سفته پس از استعلام از بانك نسبت به اعتبار اين اسناد مطمئن شوند .

برچسب ها: کلاهبرداری ، پسته ، سیرجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار