کد خبر: ۲۰۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰ 07 April 2016
به گزارش تابناک یزد، محمود احمدی نژاد، برخی گمانه زنی ها درباره احتمال رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری را رد کرده و گفته است شورای نگهبان دلیلی برای رد صلاحیت وی ندارد.

احمدی نژاد انتشار این گمانه زنی ها را «خبرسازی» و «عملیات روانی» مخالفان برای ناامید کردن طرفدارانش عنوان کرده و گفته است: «واقعا چه دلیلی دارد که شورای نگهبان بنده را رد کند؟»

پیش از این سایت خبری «پایش» به نقل برخی منابع نزدیک به شورای نگهبان از احتمال رد صلاحیت احمدی نژاد در هر انتخابات پیش رو خبر داده بود.

احمدی نژاد اخیرا در دیدار برخی هوادارانش با وی که خواستار نامزدی او در انتخابات آینده شده اند از دادن پاسخ مثبت خودداری کرده اما با اشاره به اخبار مربوط به احتمال نامزدی اش در انتخابات گفته است: «نمی دانم چرا عده ای اینقدر ترسیده اند؟»وی گفته است که نه تنها اصلاح طلبان و طرفداران دولت، که برخی اصولگرایان نیز از احتمال کاندیداتوری او به هراس افتاده اند.

رئیس جمهور سابق در واکنش به دعوت طرفدارانش برای نامزدی در انتخابات گفت: همین که شما امروز از من می خواهید در انتخابات نامزد شوم و از شنیدن خبر احتمال نامزدی ما خوشحال شده اید نشان می دهد که اینها [دولت روحانی] گند زده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار