مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح ملی فرشتگان رحمت در ایام نوروز، 7 هزار سبد حمایتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.
کد خبر: ۲۰۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 04 April 2016
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی خدادادی با اشاره به مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای تامین نیازمندی­‌های خانواده‌­های محروم اظهار کرد: در اجرای این طرح، 7 هزار سبد غذایی، بهداشتی و کالا به ارزش ریالی 7 میلیارد ریال شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، ماکارونی، انواع کنسروجات، گوشت، پوشاک، کیف و کفش و مواد شوینده بین نیازمندان شهر‌ها و روستاهای استان توزیع شده است.

وی افزود: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی و ائمه معصومین (ع) در ایام نوروز باستانی، با اهدای سبدهای بهداشتی، غذایی و کالا به بیش از 28 هزار نیازمند، معلول، سالمند، زندانی و ازکارافتاده خدمت‌رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در طول سال طرح‌های بشردوستانه‌ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می‌گیرد که خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند با شرکت در این امور خداپسندانه، هلال احمر را یاری کنند تا در طول سال در راستای رفع نیاز مردم نیازمند، قدم‌های مؤثر و بلندی برداشته شود.

خدادادی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 200 داوطلب و کارمند هلال احمر استان در 140 خانه داوطلب به منظور جمع­‌آوری کمک‌­های نقدی و غیر نقدی هموطنان مشارکت کردند، گفت: جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و با ساماندهی در جمع‌­آوری کمک‌­های مردمی و بسته‌­بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک‌­های مردمی گامی برای ارائه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می‌­دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار