کد خبر: ۲۰۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 23 March 2016
تابناک گیلان: برنامه‌ی «خندوانه» در سومین شب سال ۱۳۹۵ بدون اعلام قبلی روی آنتن نرفت.

در حالی که مخاطبان این برنامه منتظر بودند تا در شامگاه سوم فروردین سال ۱۳۹۵ قسمت دیگری از برنامه‌ی «خندوانه» را با اجرای رامبد جوان ببینند، این برنامه پخش نشد و به جای آن تکرار برنامه‌ی دورهمی شبکه‌ی نسیم برای سال نو شمسی روی آنتن رفت.

شبکه‌ی نسیم هیچ توضیحی درباره‌ی این اتفاق نداد و مخاطبان برنامه‌ی «خندوانه» هم جایی را بهتر از صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان، برای نشان دادن اعتراض خود پیدا نکردند.

آن‌ها در نظر‌ها (کامنت‌ها) یی که پای آخرین پست رامبد جوان نوشته‌اند، ناراحتی خود را از این اتفاق نشان داده‌اند و از رامبد جوان خواسته‌اند تا توضیح دهد که چرا برنامه‌ی «خندوانه» روی آنتن نرفته است.

یکی از دنبال کنندگان صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان نوشته: «چقدر توی ذوقمون خورد که خندوانه پخش نشد، ما به عشق شما دور هم جمع می‌شیم.»

یکی دیگر از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی هم از رامبد جوان خواسته پاسخگو باشد و اعلام کند که چرا این اتفاق رخداده است.

تعداد دیگری از کاربران هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که به دلیل جلو کشیده شدن ساعت، ممکن است برنامه‌ی خندوانه ساعت ۱۲ شب روی آنتن برود.

در این بین تعداد دیگری از دنبال کنندگان برنامه‌ی خندوانه و صفحه‌ی شخصی رامبد جوان در اینستاگرام هم نگران هستند که مشکلی برای این برنامه پیش آمده باشد. یکی از کاربران نوشته: «بازهم مسئولین تحمل یک برنامه‌ی شاد را نداشتن.»

هنوز عوامل این برنامه و مسئولان شبکه‌ی نسیم توضیحی درباره‌ی این اتفاق نداده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار