شهردار ملکان خبر داد:
شهردار ملکان از تصویب بودجه 130 میلیارد ریالی سال 1395 در جلسه اخیر شورای شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 09 March 2016
فرهاد نریمانپور روز چهارشنبه در گفتگویی  افزود: 52 درصد از این مبلغ صرف هزینه های توسعه و عمران شهری و 48 درصد نیز صرف هزینه های جاری شهرداری ملکان خواهد شد.
وی تکمیل ساختمان اداری در حال احداث شهرداری ملکان را از طرحهای مهم سال آینده این نهاد ذکر کرد و گفت: این ساختمان که  7000 متر مربع مساحت و 3200 متر مربع زیربنا دارد، تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
نریمانپور ادامه عملیات اجرایی پارک محله آبره ، امتداد خیابان معلم،پارک جنگلی 19 هکتاری و سامان دهی ورودی شهر ملکان از میدان ولایت تا هنرستان و محدوده روستای قره چال تا جنوب شهر و نوسازی و بازسازی ماشین آلات را از دیگر برنامه ها و طرح های مهم شهرداری این شهر ذکر کرد.
شهردار ملکان گفت: آلاچیق های پارک جنگلی توسط اداره میراث فرهنگی و درختکاری و خیابان کشی و نگهداری و سایر امورات این پارک توسط شهرداری ملکان انجام می گیرد.
وی از ایجاد دومین مرکز آتش نشانی در شهرستان ملکان خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساختمان این مرکز نیز سه ماهه اول سال  95 آغاز خواهد شد.
شهردار ملکان در پایان همکاری مادی و معنوی و فکری شهروندان را بمنظور توسعه و عمران این شهر ضروری خواند و گفت: توسعه و عمران شهر ملکان مستلزم همکاری همگانی با شورای شهر و شهرداری و با همفکری و همکاری و کمک های مالی و پرداخت عوارض و ... می باشد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا سرویس های بهداشتی سطح شهر ملکان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند گفت: متاسفانه عده معدودی از شهروندان در این خصوص همکاری خوبی با شهرداری ملکان ندارند و الا شهرداری به طور مستمر به وضعیت بهداشتی این مراکز رسیدگی می کند.
شهردار ملکان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بالاخره مردم شهرستان ملکان کی صاحب ترمینال مسافربری بین شهری خواهند بود نیز اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری ملکان بمنظور رفاه شهروندان چند سال پیش مجوز احداث ساختمان و راه اندازی ترمینال مسافربری را در میدان ولایت این شهر اخذ کرده بود که متاسفانه اجازه داده نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار