کد خبر: ۱۹۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 09 March 2016
در حالی که مسوولان باشگاه شهرداری اردبیل می گویند که با استعفای محمد احمد زاده سرمربی این تیم به صورت رسمی موافقت نشده است، وی پس از بازی روزدوشنبه تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، اردبیل را ترک و حتی در تمرینات تیم ملوان انزلی حاضر شده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: احمد زاده استعفای خود را به این باشگاه ارایه کرده ولی تاکنون با استعفای او موافقت نشده است.
بابک پورپناهی افزود: پس از بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با ماشین سازی تبریز که منجر به شکست دو بر صفر این تیم در برابر میهمان خود شد احمد زاده این شهر را ترک کرده است.
وی با اشاره به استعفای احمدزاده اظهار کرد: با این که احمدزاده از اردبیل رفته و ما خبر داریم که بر سر تمرین تیم ملوان بندر انزلی حاضر شده اما هنوز کادر فنی تیم با این استعفا موافقت نکرده است.
وی بیان کرد: امروز بعد از ظهر کادر فنی تیم شهرداری اردبیل جلسه اضطراری خواهد داشت و در باره استعفای سرمربی این تیم تصمیم گیری خواهد شد.
از چند هفته پیش جسته و گریخته مطالبی در باره مذاکره تیم ملوان بندر انزلی برای به خدمت گرفتن احمد زاده منتشر شده است.
احمد زاده که چند ماهی است، بعنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل منصوب شده است نتوانسته نتایج خوبی در لیگ دسته اول با این تیم بگیرد و هم اکنون این تیم درپایین جدول قرار داشته و احتمال سقوط به دسته دوم را دارد.
شهرداری دوشنبه گذشته سومین باخت پی درپی خود در نیم فصل دوم را در برابر ماشین سازی تبریز تجربه کرد.
تماشاگران اردبیلی نیز در پایان این دیدار شعارهایی علیه محمد احمد زاده سر دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار