کد خبر: ۱۹۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 08 March 2016
کیامرث حاجی زاده مدیرمرکز سامد استانداری خوزستان  درآخرین برنامه دیدارمردمی مدیران دستگاههای اجرایی دراین مرکز گفت : پیگیری و حل مشکلات مردم ازسفارش های اکید استاندارخوزستان به مدیریت سامد بوده وهست  وبراساس گزارش های موجود، عملکرد  این مرکزدراجرای این مهم ، باموفقیت های خوبی همراه بوده است .

 حاجی زاده درپایان دیدارمدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان خوزستان و معاونین وی با مردم که امروز دوشنبه درمرکزسامد استانداری انجام شد درگفت وگو با پایگاه خبری استانداری خوزستان افزود: خدمت به مردم ازاولویت های  دولت تدبیرو امید و استاندارخوزستان به عنوان نماینده عالی دولت دراستان می باشد. مدیریت سامد دراین راستا درحد توان و بضاعت خود توانسته است بادعوت هفتگی از مدیران کل دستگاهها و شهروندان و دیدارحضوری بین آنان ، نسبت به حل مشکلات شخصی ، سازمانی مردم همت گمارد.

مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان افزود: این درحالی است  این مرکز با رایزنی و هماهنگی با دستگاههای مسوول ،  نسبت به حل مشکلات مربوط به دفع فاضلاب شهری، آب شرب ، قطع روشنایی برق  برخی مناطق مشکل داراهواز به ویژه درفصل گرما که بانوسانات  برق و قطع موقت انرژی الکتریکی مواجه می شدند ، اقدام کرده است که گزارش های مربوطه موجود هستند.


حاجی زاده افزود: باتوجه به بافت کارگری و کارمندی استان خوزستان که جمع زیادی ازاین دوقشر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ازمستمری بگیران این بیمه درخوزستان  هستند ، برآن شدیم مدیرکل بیمه تامین اجتماعی و معاونین وی را درپایان سال 94 به این مرکزدعوت کنیم تا به مشکلات مردم گوش فرادهند و برای حل آنها دستوراقدام لازم معمول دارند.

مدیرمرکزسامد افزود: باتوجه به اطلاع رسانی قبلی همکاران ما درمرکزسامد به مردم ، استقبال زیادی از این دیدارشده بود و جمع زیادی از شهروندان ازشهرستانها تشریف آورده بودند که  خوشبختانه توانستیم  آنان را با لبخند رضایت بدرقه کنیم .

حاجی زاده افزود: وقتی که نیت خیرو برای خدمت به مردم باشد ، حق تعالی کمک می کند تا شرمنده مردم نباشیم 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار