کد خبر: ۱۹۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 02 March 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات صنعتگران البرزی مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، ایرج موفق شامگاه روز گذشته(11 اسفند)، در همایش تجلیل از خادمین صنعت،معدن وتجارت البرز، اظهار کرد: این سازمان با همکاری بانک‌ها و ادارات دولتی استان تلاش می‌کند تا موانع پیش روی صنعتگران را از میان بردارد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز، افزود: تاکنون در 19 جلسه اصلی و هشت جلسه کارشناسی این کارگروه تعداد 300 مصوبه داشته ایم که بیش از 75 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

این مسئول با قدردانی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های استانداری البرز و همکاری مدیران بانک‌ها و مدیران کل استان توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی را از میان برداریم.

موفق ادامه داد: در همین راستا درخواستی با امضای استاندار البرز برای آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ارسال شده و تقاضا کرده‌ایم اختیارات این کارگروه را افزایش دهند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را مرتفع کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به رفع تحریم ها و مهیا شدن حضور سرمایه گذاران خارجی افزود: در استان البرز شرایط صدور جواز رشته‌های مختلف صنعتی را داریم و همین موضوع باعث تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این استان شده است.

وی ادامه داد: تمام طرح های سرمایه گذاری توسط کارشناسان این سازمان بررسی و اولویت بندی خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به تلاش این سازمان برای توسعه زیر ساخت‌های ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید بیان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با استانداری و سایر بخش‌ها در صدد توسعه شهر ک‌های صنعتی هستیم.

لازم به ذکر است قبل از برگزاری این همایش نمایندگان یک شرکت بزرگ اقتصادی کشور ژاپن به همراه رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز از تعدادی از واحد های تولیدی استان البرز بازدید کردند و با مدیران شرکت های مهندسی خور، مجموعه‌های پرسی توسعه صنایع خودرو، قالب‌های صنعتی خودرو و شرکت ماموت، با پتانسیل‌های بالقوه، بالفعل عملیاتی و قابلیت های مشترک سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار