مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت: هم‌زمان با هفته معلم فرهنگیان بازنشسته و پیشکسوتان ناحیه دو زنجان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 02 March 2016
حسن مظفری در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: تربیت نسلی توانمند و پایبند به ارزش‌ها از طریق فعالیت‌های فرهنگیان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش موثری در تعیین سرنوشت کشور دارند، تصریح کرد: باید مقام و جایگاه معلمان در جامعه به درستی شناخته شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری روز معلم در زنجان عنوان کرد: تلاش شده در این برنامه‌ها از تلاش‌های یک‌ساله فعالان عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شود.

مظفری از حضور مسئولان آموزش و پرورش در مدارس برای تبریک به همکاران یاد کرد و ادامه داد: این هفته از همکاران بازنشسته و پیشکسوتان ناحیه دو زنجان تجلیل می‌شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت مدارس و انجمن‌های اولیا و مربیان در تکریم معنوی مقام شامخ معلم تاکید کرد و افزود: تقدیر از همکاران و منتخبین مدارس دیگر برنامه این ایام در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به اینکه معلمان در دورترین نقاط شهرستان مشغول به آموزش و تربیت نسلی توانمند هستند، اضافه کرد: طی هفته معلم از همکاران فعال و گمنام در مدارس روستایی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مظفری با اشاره به اینکه نباید تکریم مقام والای معلم در یک روز و یک هفته خاص خلاصه شود، گفت: جامعه پیشرفت خود را مدیون فعالیت معلمان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار