معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از برگزاری جشن نیکوکاری با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 28 February 2016
رضا حسنلو در گفت‌وگو با فارس در زنجان گفت: کمیته امداد هر سال در آستانه عید نوروز اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند و بر همین اساس امسال بیست و ششمین سال برگزاری این جشن است.

وی با اشاره به اینکه امسال طی روزهای 12، 13 و 14 اسفندماه جشن نیکوکاری با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع امسال یک‌هزار و 150 پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان دایر خواهد شد، اضافه کرد: این جشن با همکاری کمیته امداد، همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اولیا و مربیان، سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، همکاری و هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه و صدا و سیما در معابر و میادین دایر می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه تلاش می‌شود از ظرفیت مراکز نیکوکاری و مساجد بهره گرفته شود، افزود: در حال حاضر 20 مرکز نیکوکاری در استان زنجان وجود دارد که در مساجد مستقر است.

وی با بیان اینکه کمک‌‎های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در این سه روز در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالاهای نو رویکرد کمیته امداد در این جشن است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر امکان اهدای کمک از طریق تلفن همراه به مددجویان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: نیکوکاران، خیرین و مردم استان زنجان می‌توانند از طریق سیستم آنی پرداخت به صورت موبایلی #8877* نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدام کنند.

حسنلو با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سیستم موبایلی کاهش هزینه‌های کمیته امداد و مردم، جلوگیری از استهلاک پول ملی و دستبرد افراد سودجو است، گفت: این روش پرداخت به وسیله موبایل شخصی، کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم کارت انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار